Til slut er det mest imponerende ved “Transformers: Age of Extinction”, at objekt-pigen, spillet forventeligt af Nicola Peltz, holder makeup-masken og de malede læber helt perfekt til trods for, at hun er blevet jagtet, bortført og beskudt af rumrobotter i 160 minutter. Maybe it’s Maybelline?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Terning 9 år siden

Jeg citere lidt fra www.connery.dk som også har anmeldt filmen.

http://connery.dk/transformers-age-of-extinction-anmeldelse.124530.html skrev:
Skal man overhovedet have noget ud af Transformers: Age of Extinction er man simpelthen nødt til at købe den største bøtte popcorn man overhovedet kan finde, påfører sig sine uundgåelige 3D briller og så ellers læne sig tilbage i sædet, koble hjernen fra og bare nyde de mange, lange, meget lange actionsekvenser som Michael Bay og co. har brugt så megen tid og ufatteligt mange penge på at lave.


Det han siger, er vel endeligt også derfor man går ind og se Transformers filmene, er det ikk?

Det er det for mit vedkommende, jeg er sku godt klar over at jeg ikke for livets spørgsmål besvaret når jeg går ind og se en Michael Bay film, det er kun for at se noget No brainer action.
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 9 år siden

#21 ja præcis, obvious anmelder is obvious! Ingen mennesker i hele verden forventer noget andet af den film. Om det så lykkes for den at underholde, finder jeg først ud af når filmen rammer Netflix, da de tre første fejlede helt ekstremt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Slettet Bruger [695706192] 9 år siden

Jeg har også virkelig svært ved at se, hvorfor folk skulle forvente noget andet af Transformers-filmene, end præcis hvad de leverer, især når vi er fire film inde i serien.

Når man så bruger argumentet på et filmsite, bliver det endnu mere hult, fordi Filmz og tilsvarende sites, er jo netop et sted hvor folk kender instruktørerne har en rimelig idé om hvad de kan forvente af vedkommende.
Gravatar

#24 Dragon_Claw 9 år siden

Nu har jeg lige læst anmeldelsen igennem og endnu engang får man bekræftet (lige siden 90'erne) at Bay kan lide eksplosioner og patriotisme.

.....

.............

Og det var alt!!!

Intet ord om handlingen eller karakterene (udover at de går i cowboy shorts). Bare en masse Ole Michelsen-wannabe sætningerne omkring Bay's visuelle stil.

Okay, i alt fairness. Så et det ikke altid let at skrive en anmeldelse som skal fange læsernes opmærksomhed. Og jeg har ikke bidraget økonomisk i de 6 år, som jeg har været medlem af dette site. Men intetsigende anmeldelser og masse af sladder nyheder i den seneste stykke tid gør bare, at jeg ikke gider og tilbringe min tid her mere...
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#25 Sentrax 9 år siden

"Optimus, der bruger sin højstemte taletid på konstant at erklære sin tiltro til menneskeheden"

Det er jo så ret forkert.. Han svinger mellem at have tabt troen på mennesket til at genvinde den..


Men derudover er vi ret enige :) Skodfilm.

Bay har taget det "dystre" fra 3'eren, kombineret det med den dårlige humor fa 2'eren og så gjort filmen alt for lang..
Gravatar

#26 Sjølle 9 år siden

Åhh ha, hvor er den her anmelder dog faldet i gryden med sort/hvid farver og Bogart-essens da han var spæd....

Mine yndlingsfilm er:

Vanilla Sky
Requiem For A Dream
Godfather trilogies
Eternal Sunshine of A Spotless Mind
Reign Over Me
osv osv...

Ikke at jeg skal forherlige mig selv, ved at sige at det bare er mega kloge film jeg kan lide, men jeg syntes dog det er film med en smule mening og dybde

Alligevel giver jeg Transformers 5 stjerner, da den er FUCKING AWESOME!! :-D

Vi var 11 gutter inde og se den i Imperial, og skiftevis udbrød begejstrede lyde over effekterne og lyden.

Hvor må det dog være trist at være så låst i sin smag, så man ikke kan mønstre barnlig glæde over sådan et effektbrag og visuelt mættende en drengerøvsfilm, og bare sige "ÅÅÅRRRH JAAAER MAND!"
Gravatar

#27 Slettet Bruger [695706192] 9 år siden

#26 -

Såeh, det kunne være, at du skulle klikke på anmelderens navn og se hvad han ellers har anmeldt, så du ikke fremstår som en komplet klaphat. :)
Gravatar

#28 T. Nielsen 9 år siden

bruno (27) skrev:
så du ikke fremstår som en komplet klaphat
For sent, skaden er sket!
Baby, it's cold outside
Gravatar

#29 Sjølle 9 år siden

bruno (27) skrev:
#26 -

Såeh, det kunne være, at du skulle klikke på anmelderens navn og se hvad han ellers har anmeldt, så du ikke fremstår som en komplet klaphat. :)


Ja der har jeg måske ikke gjort min research godt nok... og dog, for jeg vil stadig mene at han mangler evnen til at lægge hjernen helt på hylden, og lade sig imponere af flotte effekter, eksplosioner og fantastisk lydkullisse.

Der er da ingen grund til at kalde folk for en klaphat, smiley eller ej... tal dog ordentligt. Jeg generaliserer måske nok overfor anmelderen, men jeg bliver da ikke personlig
Gravatar

#30 Sjølle 9 år siden

T. Nielsen (28) skrev:
For sent, skaden er sket!


Du ville så lige melde dig i koret der... du prøver ikke engang at klaske en smiley eller noget på, du er bare direkte ubehagelig i din post... flot arbejde, det er da et rart sted det her

Skriv ny kommentar: