For dem der ikke er voldsomt interesserede i omfattende specialfeatures, er det her en udmærket udgivelse af “Troja” med en god præsentation af selve filmen. Er man derimod interesseret i at vide, hvordan de fik stablet hele produktionen på benene, skal man nok udvise lidt tålmodighed, og se om Warner mon ikke har et eller andet større i ærmet. Filmen er trods alt en enorm satsning, og selskabet er med garanti klar over, at der er mange forbrugere, som gerne vil investere i en fuldforkromet specialudgave. Hvis det så skulle vise sig, at der ikke kommer flere udgaver af “Troja”, kan man stadig trøste sig med, at skiverne til den tid sikkert er faldet i pris. Som det står nu, betaler man nemlig for meget for for lidt.
#11 filmz-reeex 20 år siden
#12 bobber 20 år siden
-
#13 jensen123 20 år siden
Kan ikke give dig mere ret på alle punkter...
#14 Lady Arwen 20 år siden
Filmen er for FED Eric Bana gør helt klart et godt arbejde er dog ikke så vild med Brad pitt han er alt for... hvad ska man kalde det pretty face agtig!
#15 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Jeg genså filmen igår aftes på dvd og jeg må ærlig indrømme at filmen ikke fangede mig på samme måde, som Gladiator gjorde ved gensynet på dvd.
Filmen er efter min mening en smule for lang og slagscenerne, er flotte, men ensformige i længden.
Til gengæld syntes jeg, at skuespillet er godt specielt Eric Bana, at han bliver bedre og bedre og vokser med hver ny rolle.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 ks 20 år siden
Brad Pitt har også fået meget kritik for sin rolle i filmen, jeg læste mange steder at anmelderne mente han snublede over ordene, og selvom han måske snubler en smule over de lange græske navne, så var jeg (igen) meget imponeret over hvor stor en karisma den mand har.
#17 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Nej ... Orlando Blooms rolle var bestemt ikke noget at skrive hjem om og slet ikke efter TLOR og Pirates. Tænker med frygt på hvis de havde valg ham til den næste James Bond ... Gyyyys !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 ks 20 år siden
#19 El vez 20 år siden
mmmh
Nåja og så er det jo Ang Lee og ikke Bana, der står for Hulks bevægelser.
#20 dvjik 20 år siden
Desuden kan jeg kan godt lide, at der ikke er nogen som er de gode eller onde. Det gør den mere realistisk.
Og med hensyn til dette års store historiske film, så står den indtil videre som en af de bedste bud på det. Langt bedre end Kong Arthur. Den eneste der måske er bedre er Alexander.