For dem der ikke er voldsomt interesserede i omfattende specialfeatures, er det her en udmærket udgivelse af “Troja” med en god præsentation af selve filmen. Er man derimod interesseret i at vide, hvordan de fik stablet hele produktionen på benene, skal man nok udvise lidt tålmodighed, og se om Warner mon ikke har et eller andet større i ærmet. Filmen er trods alt en enorm satsning, og selskabet er med garanti klar over, at der er mange forbrugere, som gerne vil investere i en fuldforkromet specialudgave. Hvis det så skulle vise sig, at der ikke kommer flere udgaver af “Troja”, kan man stadig trøste sig med, at skiverne til den tid sikkert er faldet i pris. Som det står nu, betaler man nemlig for meget for for lidt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 20 Har set noget af og materiale på "Alexander" og jeg syntes at det ser lovende ud, men ellers har det været et tyndt år for historiske deamaer, ikke engang franskmændene er kommet med nogen i år.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#22 dvjik 20 år siden

Det blev jo ellers sagt, at der ville komme et boom i storfilm efter successen af LOTR, men det er vist ikke med det mest overbevisende resultat.

Har tidligere set et par historiske franske dramaer. Jeg vidste ikke det var en stor industri. Men de historiske film fra frankrig plejer da også at have høj kvalitet.
Gravatar

#23 ks 20 år siden

#19 - Heh, hov! Mrs. Connelly er naturligvis også seværdig, hvad jeg mente er naturligvis bare at Bana's skuespil i den film efter min mening bringer filmen op på et højere niveau end gennemsnittet! :)
Gravatar

#24 El vez 20 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 dvjik 20 år siden

#24 Det lyder da interresant.
Gravatar

#26 filmz-miig 20 år siden

2tal nice film, mann! 2tallern god der!
Gravatar

#27 filmz-maiken_lundstad 20 år siden

Jeg synes ikke ret godt om Troy, af alle de grunde der bliver nævnt i anmeldelsen gange 10! Jeg giver den 2/6!
Gravatar

#28 filmz-zaphyr 20 år siden

jeg blev skuffet! er glad jeg lånte filmen af en nabo, og ikke købte den selv. historien er riktig dårlig skrevet! nogle gange er det riktig vanskelig at forstå hvad disse hollywood folkene tænker på...

jeg giver den 1/6
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream.
Gravatar

#29 filmz-andy dufresne 20 år siden

Historien er noget af det mest fantastiske, jeg har hørt om... Filmen holder bare ikke... Den er alt for lang og sløv i trækket, og Orlando Bloom viser sin til tider aller dårligste præstation - jeg havde hidtil respekt for ham, da jeg synes, at han var ganske udmærket som Legolas i Ringenes Herre og Pirates of the Caribbean var han også helt fin, men i rollen som Paris virker han som en der aldrig har sat sin fod på en scene.
Hvis denne film var cuttet bare en halv til en hel time ned, ville den sikkert være fin, synes jeg... Det er så ærgeligt, at denne ellers så kanon gode historie bliver ødelagt af en ellers udmærket instruktør, Wolfgang Petersen, som faktisk står bag en af mine yndlingsfilm - Das Boot.
You've got two empty halves of coconut, and you're banging them together
Gravatar

#30 keitel 19 år siden

Jeg synes egentlig det er forkert at ligge ekstra materialle og film, audio osv. sammen til en samlet karakter. Jeg tror ikke jeg er den eneste der er bedøvende lige glad med ekstra materiallet. Det er da fedt nok at nævne de Special ting der nu er på, men lige frem tage det med i en helhed er lige i overkanten. De fleste køber vel stadig væk en film pga. filmen, og ikke pga. det ektra pjat. for det meste kan man altid se alt ekstra materialle i fjernsynet i det forløb producenterne laver reklame for de forskellige film.

Så mit Opråb er drop alt special på de alm. DVDér og sæt prisen ned på f.eks. 140 kr. og lad dem der vil have ekstra betale for det. Så ville folk nok købe flere film, og ikke brænde og downloade så meget. Tænk på hvad fremstillingen af en DVD koster, intet i forhold til et VHS bånd.

Skriv ny kommentar: