For dem der ikke er voldsomt interesserede i omfattende specialfeatures, er det her en udmærket udgivelse af “Troja” med en god præsentation af selve filmen. Er man derimod interesseret i at vide, hvordan de fik stablet hele produktionen på benene, skal man nok udvise lidt tålmodighed, og se om Warner mon ikke har et eller andet større i ærmet. Filmen er trods alt en enorm satsning, og selskabet er med garanti klar over, at der er mange forbrugere, som gerne vil investere i en fuldforkromet specialudgave. Hvis det så skulle vise sig, at der ikke kommer flere udgaver af “Troja”, kan man stadig trøste sig med, at skiverne til den tid sikkert er faldet i pris. Som det står nu, betaler man nemlig for meget for for lidt.
#21 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 dvjik 20 år siden
Har tidligere set et par historiske franske dramaer. Jeg vidste ikke det var en stor industri. Men de historiske film fra frankrig plejer da også at have høj kvalitet.
#23 ks 20 år siden
#24 El vez 20 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0344510/
#25 dvjik 20 år siden
#26 filmz-miig 20 år siden
#27 filmz-maiken_lundstad 20 år siden
#28 filmz-zaphyr 20 år siden
jeg giver den 1/6
#29 filmz-andy dufresne 20 år siden
Hvis denne film var cuttet bare en halv til en hel time ned, ville den sikkert være fin, synes jeg... Det er så ærgeligt, at denne ellers så kanon gode historie bliver ødelagt af en ellers udmærket instruktør, Wolfgang Petersen, som faktisk står bag en af mine yndlingsfilm - Das Boot.
#30 keitel 19 år siden
Så mit Opråb er drop alt special på de alm. DVDér og sæt prisen ned på f.eks. 140 kr. og lad dem der vil have ekstra betale for det. Så ville folk nok købe flere film, og ikke brænde og downloade så meget. Tænk på hvad fremstillingen af en DVD koster, intet i forhold til et VHS bånd.