En kanon DVD udgivelse, med et godt billede, ok lyd og en ordentlig omgang ekstra materiale. Virkelig en DVD der er alle pengene værd.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Skarr 22 år siden

TRON den er da latterlig. Hvad bliver det næste? Digimon?
Gravatar

#2 trekster 22 år siden

Hmmm. Det er jo smag og behag. Tron er vel en; enten hader man den, ellers elsker man den, film. Lidt ligesom Wargames, Hackers og andre "computer" film. Den er sjov synes jeg, bl.a. pga. de små hentydninger, som fx. bitten der kun kan sige ja og nej og at en af personerne hedder RAM. ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#3 filmz-vassago 22 år siden

Trekster, du er for Hardcore :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-Yasw 22 år siden

Nogen der ved hvor denne film kan købes i .dk ? Jeg kan sq ikke finde den :/
Gravatar

#5 trekster 22 år siden

http://www.dvdmekka.dk

Der købte jeg min hvert fald. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#6 filmz-Yasw 22 år siden

Mange takker!
Gravatar

#7 filmz-Krael 20 år siden

Det er uden sammenligning en af de fedeste udgivelser nogensinde overhovedet på dvd. Jeg så filmen første gang, da jeg var 4 år gammel, og jeg har siden den dag været så bidt af miljøet, storyen og ISÆR lightcycle-scenen.

For fans af filmen kan spillet Tron2.0 anbefales, dette kan du erhverve dig i din nærmeste software-butik. :)
Fan af Sci-fi genren, Tron, Star-Trek, Star-Wars og Matrix-aholic. :)
Gravatar

#8 filmz-Krael 20 år siden

Fuldstændig enig.

En rigtig fed dvd udgivelse, hvor især ekstra materialet er i fokus. Så hvis du interesserer dig for Sci-fi historie, og samtidigt vil se en god film, så kan Tron varmt anbefales.

//I want him to play the games until he dies of playing. - The MCP
Fan af Sci-fi genren, Tron, Star-Trek, Star-Wars og Matrix-aholic. :)
Gravatar

#9 trekster 20 år siden

#8
Du svarer så dig selv eller hvad? ;))
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#10 evermind 19 år siden

#9: Haha!! :P

Bortset fra dét, har jeg faktisk aldrig set TRON, men er bestemt nysgerrig og åben. Bare det ikke er endnu en "Det Sorte Hul"... :S

Men... "Filmen er unik på den måde at den ikke forsøger at bruge computergrafikken som et middel til at skabe realistiske effekter" ... er det ikke det, de fleste film med computereffekter tilstræber???
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: