“Tropic Thunder” er pjattet, fjollet og generelt for meget… og det er helt på sin plads. Hvad, der kunne minde om en 107 minutter lang åbningssketch til et Oscar-show, står distancen. Makkerfænomenet Ben Stiller/Tom Cruise tager sig selv meget lidt højtideligt, og hvis publikum kan gøre dem kunsten efter, er der lagt op til en af de bedste spoof-komedier i nyere tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Highland Park 15 år siden

#20: Ja, først er der en reklame for Alpa Chinos produkter "Booty Sweat" og "Bust-A-Nut" (i dansk oversættelse: "skrævsaft" og "guffestang") efterfulgt af trailere for Tugg Speedmans, Jeff Portnoys og Kirk Lazarus' nyeste film.

Fra Wikipedia:
Prior to the film a faux commercial and several faux trailers are shown, in a similar matter to those shown prior to the 2007 film Grindhouse. The commercial depicts fictional rapper Alpa Chino promoting his two brands: the "Booty Sweat" energy drink and "Bust-A-Nut" candy bar. The first trailer shows Tugg Speedman's latest film, Scorcher VI: Global Meltdown. Another trailer is for Jeff Portnoy's film, The Fatties: Fart 2, which spoofs Eddie Murphy's portrayal of multiple characters such as in Nutty Professor II: The Klumps.[22] The final trailer, entitled Satan's Alley, features Kirk Lazarus and MTV Movie Awards Best Kiss Winner Tobey Maguire (cameoing as himself) as two gay medieval priests in a parody of films like Brokeback Mountain and Wonder Boys.[32][33]

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Tropic_Thunder#Faux_t...

Hvis jeg havde oplevet, at fillmen ikke startede med dem, så havde jeg sgu klaget skriftligt. Det er måske en eller anden håbløs operatør, der har klippet dem ud af filmens start, fordi vedkommende troede, at de ikke hørte med.
Det er ikke godt at vide, hvad årsagen er.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 elwood 15 år siden

Damm jeg glæder mig sku meget til og se Tom Cruises rolle i den.

han har ikke haft det nemt for tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 filmz-Erroneus 15 år siden

Det vil så ikke være første gang Biocity Odense cutter noget væk, som er en del af filmen.... de er håbløse ringe derinde.

Og ja man er gået glip af noget, hvis de trailers ikke blev vist, fordi de var fandme sjov.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#24 lagoni 15 år siden

Det lader til det var en operatørfejl at trailerne (se #16/20) ikke blev vist, så nu får jeg to fribilletter dertil :) Det kan godt være de laver fejl dernede, men de har altså en super service bagefter,d eter ikke første gang jeg får fribilletter derfra.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 Highland Park 15 år siden

#24: Sådan lagoni! Ikke mindst fordi din klage også kommer andre til gode. De retter jo, forhåbentlig, fejlen. Og ja, det manglede da også bare med et par fribilletter. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 lagoni 15 år siden

Jeg har endda lige vundet billetter til filmen her i filmz-konkurrencen, så nu skal jeg nok få set de trailere :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#27 Highland Park 15 år siden

#26: Hahaha, sejt! Godt du ikke går glip af dem, for de er ret sjove. Jeg havde nær fået kaffen galt i halsen, da Alpa Chino med hårdtpumpet ghettomusik indover reklamerer for "Booty Sweat" og "Bustin-A-Nut".
Man går jo også glip af baggrunden for et par gode jokes i filmen, når man ikke har set reklamen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 metabolid 15 år siden

"Who you callin' YOU people"?!?! LOL :D
Gravatar

#29 MOVIE1000 15 år siden

fuck den er genial de fleste steder
i hele filmen ventede jeg på Tom Cruise så da jeg ser hans navn til sidst dør jeg af grin han var sku en af højde punkterne når han skældte ud

jeg var også færdig af grin med den trailer med Robert og Tobey munke bøsser hahahaha
men jeg var underholdt i hele filmen så 5 stjerner herfra
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 The-new-meister 15 år siden

Synes virkelig det var en af de bedste komedier i lang tid.. Hold da kæft man grinte hele vejen næsten da:)

Skriv ny kommentar: