“Tropic Thunder” er pjattet, fjollet og generelt for meget… og det er helt på sin plads. Hvad, der kunne minde om en 107 minutter lang åbningssketch til et Oscar-show, står distancen. Makkerfænomenet Ben Stiller/Tom Cruise tager sig selv meget lidt højtideligt, og hvis publikum kan gøre dem kunsten efter, er der lagt op til en af de bedste spoof-komedier i nyere tid.
#21 Highland Park 16 år siden
Fra Wikipedia:
Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Tropic_Thunder#Faux_t...
Hvis jeg havde oplevet, at fillmen ikke startede med dem, så havde jeg sgu klaget skriftligt. Det er måske en eller anden håbløs operatør, der har klippet dem ud af filmens start, fordi vedkommende troede, at de ikke hørte med.
Det er ikke godt at vide, hvad årsagen er.
#22 elwood 16 år siden
han har ikke haft det nemt for tiden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-Erroneus 16 år siden
Og ja man er gået glip af noget, hvis de trailers ikke blev vist, fordi de var fandme sjov.
#24 lagoni 16 år siden
#25 Highland Park 16 år siden
#26 lagoni 16 år siden
#27 Highland Park 16 år siden
Man går jo også glip af baggrunden for et par gode jokes i filmen, når man ikke har set reklamen.
#28 metabolid 16 år siden
#29 MOVIE1000 16 år siden
i hele filmen ventede jeg på Tom Cruise så da jeg ser hans navn til sidst dør jeg af grin han var sku en af højde punkterne når han skældte ud
jeg var også færdig af grin med den trailer med Robert og Tobey munke bøsser hahahaha
men jeg var underholdt i hele filmen så 5 stjerner herfra
#30 The-new-meister 16 år siden