“Unbreakable” er en undervurderet og forfriskende sober superheltefilm, der respekterer sit publikum og belønner seerens tålmodighed med fornemt skuespil og forbløffende twists. Denne Blu-ray er udstyret med et strålende transfer og et eksemplarisk lydspor, men der medfølger ikke meget ekstramateriale, og det er i øvrigt identisk med det, der fulgte med den gamle dvd-udgivelse. Fans kan med god samvittighed investere i skiven, og hvis man endnu ikke har givet filmen en chance, er det oplagt at gøre det nu, hvor den er blevet tilgængelig i HD.
#11 Highland Park 16 år siden
#12 wimmie 16 år siden
#13 elwood 16 år siden
Fordi for mig og se så var det store twist at det var en reel superhelte film, og det var den del som overraskede mig mest da jeg så den første gang, self. kommentaren fra Samuel Jackson cementere den udvikling 100%
Men jeg kom bare til og tænke på om det blev nævnt som en superhelte film, i trailers eller omhandlede det blot en normal mand som der skete mystiske ting for?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 natterjack 16 år siden
#15 elwood 16 år siden
I Unbreakable kommer twistet (som jeg ser det) bare lige så stille krybene, og overrasker en hen af vejen, istedet for et youtube egnet twist 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Zelle 16 år siden
Har dog ikke set den på Blu-ray endnu, så de andre tre punkter kan jeg ikke udtale mig om... endnu :)
#17 Guts 16 år siden
Shyamalan spiller en der bliver mistænkt for at sælge stoffer.
#18 filmz-gofferoffer 16 år siden
Der er overraskende mange, der ikke forstår sekvensen med Shyamalan. Han er manden, som David (Bruce Willis) anklager for at have stoffer på sig.
#19 Highland Park 16 år siden
Desuden synes jeg ikke, at Shyamalan er troværdig i sin lille cameorolle. Han virker underligt fraværende.
#20 filmz-gofferoffer 16 år siden
Helt enig. At det er årsag til forvirring, kan ikke ligefrem siges at være en god ting. Og ja, Shyamalan burde holde sig bag kameraet, for han er ofte ret rusten i sine små cameos. Og jeg er begyndt at tro, han burde holde sig til at være instruktør, for hans evner som manuskriptforfatter har ikke imponeret på det seneste.