“Unbreakable” er en undervurderet og forfriskende sober superheltefilm, der respekterer sit publikum og belønner seerens tålmodighed med fornemt skuespil og forbløffende twists. Denne Blu-ray er udstyret med et strålende transfer og et eksemplarisk lydspor, men der medfølger ikke meget ekstramateriale, og det er i øvrigt identisk med det, der fulgte med den gamle dvd-udgivelse. Fans kan med god samvittighed investere i skiven, og hvis man endnu ikke har givet filmen en chance, er det oplagt at gøre det nu, hvor den er blevet tilgængelig i HD.
#1 frankdrebin 16 år siden
#2 chandler75 16 år siden
#3 PredatorX 16 år siden
Back to the Future
#4 chandler75 16 år siden
#5 BN 16 år siden
Star Wars
#6 davenport 16 år siden
#7 BN 16 år siden
#8 Bobby Singer 16 år siden
Nå men med det lagt til siden, så er det rart endelig at se en anmeldelse af Unbreakable her på Filmz.dk. God anmeldelse og er enig i det meste på nær lige det med slutningen, den virker hverken for kort eller kontant til mig, synes tværtimod at den afrunder historien ganske godt.
Shyamalan’s bedste, mangler dog stadig at se hans to seneste værker, hvis du spørger mig, som ikke fortjente alt den hårde kritik den fik i sin tid.
Kort sagt - en fremragende film, som jeg ikke ville tøve med at give 6/6. :-)
#9 Highland Park 16 år siden
Men jeg holder også meget af filmen. Jeg husker dog tydeligt, hvor svært publikummet i Imperial havde ved at tage dens præmis - og filmen som helhed - seriøst, da jeg i sin tid så den. Størsteparten kunne ikke holde deres kæft og de fleste grinte på de mest mærkværdige tidspunkter. Røvirriterende.
Hvorvidt det er en god idé med en trilogi kommer vel fuldstændigt an på, hvorledes det færdige resultat ville tage sig ud. Men det kunne være interessant at se, hvordan Shyamalan ville tackle en trilogi.
#10 chandler75 16 år siden
Hvordan giver det ikke mening?