Det er herligt endelig at kunne nyde “Valhalla” på DVD. Denne tidløse danske klassiker er en uundværlig DVD for enhver tegnefilms-entusiast. Jeg vil opfordre alle danske DVD-ejere til at erhverve sig denne strålende DVD, som er den mest imponerende danske DVD-udgivelse, jeg endnu er stødt på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Mira 20 år siden

valhalla er en skøn film-den skal helt sikkert også på min ønskeliste.
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#12 Hal60 20 år siden

Hehe, ja den er grineren nok - det var den hvert fald dengang man var en hvalp!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#13 filmz-Undercoverindo 20 år siden

Valhalla fed dansk tegnefilm. Nok en af de bedste (top dollar til den). Det kunne nu være fedt med en Valhalla 2.
Gravatar

#14 filmz-Asta 20 år siden

Hmm...det ville være synd at lave en 2'er -synes jeg.
Iøvrigt: Se Vahalla med Engelsk tale...det er lige før at det giver en bedre stemning, en når det er på dansk :-)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#15 filmz-Undercoverindo 20 år siden

Meeen en Vahalla 2 (helt uden quark*GG*) med et mere seriøst udkast. Der er da masser af historie at tage hul på. Og så med den fede teknik, man kan bruge i film nu om dage. Det kunne da kun blive en monster af en tegnefilm.
Gravatar

#16 jensen123 19 år siden

er jeg den eneste som godt kunne tænke mig at se en rigtig spillefilm om den nordiske mytrologi ligesom der er lavet utallige spillefilm om den græske mytrologi
Gravatar

#17 filmz-Asta 19 år siden

Det synes jeg da kunne være rigtig spændende, selvom nogle af de gamle sagn kam blive en anelse ensformige:
En eller anden konge dræber en anden konge
Den afdøde konges søn dræber kongen der har murdet hans far.
Dennes søn murder så den kongesøn, der har dræbt hans far osv osv osv *GG*.....med den afveksling at det somme tider er en prinsesse ;-)
Ej, spøg til side.....jeg tror at det kunne blive rigtig godt :-)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#18 The Insider 19 år siden

En filmatisering af Ragnarok ville da være herligt.
War. War never changes.
Gravatar

#19 bobber 19 år siden

Det kunne blive en god psykologisk film hvis man fjerner noget af metafysikken.
Jeg kunne godt tænke mig at se en film inspireret af Balders død.
-
Don't Panic
Gravatar

#20 filmz-Erlingur666 15 år siden

En ægte klasikker. 1000 dopplet så meget bedre en guldhornene. og jul i valhal

det må jeg sige 5 stjerner

Skriv ny kommentar: