Det er herligt endelig at kunne nyde “Valhalla” på DVD. Denne tidløse danske klassiker er en uundværlig DVD for enhver tegnefilms-entusiast. Jeg vil opfordre alle danske DVD-ejere til at erhverve sig denne strålende DVD, som er den mest imponerende danske DVD-udgivelse, jeg endnu er stødt på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Ja - Insider du har lige skrevet en anmeldelse, som gør at jeg må stryge den fra min ønskeseddel og købe den før jul :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#2 filmz--Zion- 20 år siden

damn.. hvor har jeg været siden jeg ikke lige vidste at den nu er kommet på dvd?!

sikkert på work.. :/

anyways.. den skal jeg da ha' den skal jeg da ha'
Gravatar

#3 coolflash 20 år siden

Go´ anmeldelse...

Jeg sad og blev helt nostalgisk efter at have læst den. Den film dvæler stadig meget tæt ved mit hjerte kunne jeg føle. Sidst jeg så den var jeg nok 10 år gammel. Må have den DVD! Filmen er hermed føjet til min jule-ønskeseddel :)

Til jer som af en eller anden grund skulle være gået glip af Valhalla, så gør jeg selv den tjeneste at se den. Den er dejlig...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Hvor lang tid varer den?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Ca 74 minutter Fuktz :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

OK.. Så det ER en spille film eller hva'? Jeg kan huske at have set den engang da jeg gik på fritidshjem, men jeg husker ikke så meget andet end at Quark var sjov.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#7 Kalle Ferm 20 år siden

Ja, det er det! Godt nok trist den er lavet i full-screen. :-(

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#8 filmz-Wacker 20 år siden

Griner scene med Quark der spiller på "sut"
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 weebs 20 år siden

Det er vel mere baby han spiller på ;)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#10 maniac 20 år siden

Hmmm, jeg syntes ikke transferet er særlig pænt, farverne på personerne er ikke særlig klare, nærmest bare mørke/sorte. Hvis man i sær ser de trailere der ligger på disc 1 i kontrast til filmen, så er forskellen tydelig... Eller er det bare mit system der fucker up?

Skriv ny kommentar: