Hvor de enkelte handlingssekvenser samt en effektiv biljagt skaber et underholdende forløb frem mod filmens tredje akt, er afrundingen på “Vantage Point” dog langt fra lige så tilfredsstillende, som det der er gået forud. Sammenfatningen af de mange forskellige handlingstråde fremstår for simpel og tilfældig til, at det foregående kan opfattes som mere end en stiløvelse frem for en egentlig historie, der har været værd at engagere sig i. Selvom man er godt underholdt undervejs, så skaber de forskellige vinkler ingen videre refleksion over det sete, og ender i stedet med at dække over et noget tyndt plot, der vægter tempo og intensitet højere end originale karaktertegninger og en meningsfuld historie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jesper p. 16 år siden

Ikke et ord om Matthew Fox? Nogen der har set den, som kan fortælle, hvordan han er i filmen... jeg er blevet lidt lun på ham efter netop at have færdiggjort tredje sæson af LOST.
http://sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2 steadi07 16 år siden

Lol. Dennis Quaid ser ud som om han er ved at nedstirre et lille barn på første billede:D

Er lidt i tvivl om jeg gider se den, synes hele idéen virker lidt... B-film.
Gravatar

#3 mr gaijin 16 år siden

Jeg vil ikke sige b-film. Jeg tror ikke, at der er nok patter og splatter til, at den kan kvalificere sig som b-film. Det lyder snarere som et afsnit i en tv-serie. Et afsnit af "24" inspireret en smule af "Rashomon". Jeg ville nok se den, hvis jeg sad i et flysæde, men jeg kommer ikke til at se den i biffen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 inflector 16 år siden

#3 hehe jeg det præcis på samme måde, jeg kommer nok også først til at se den når de engang sender den på tv.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 filmz-Erlingur666 16 år siden

skal se den i afnen. Håber ik den bliver en skufelse.
Gravatar

#6 thomas040 16 år siden

Det er faktisk lidt som at se en tv-serie. I flere afsnit på een gang.
Failure is a zero out.
Gravatar

#7 filmz-Erlingur666 16 år siden

nu har jeg set den og det der. Det første time hvar lidt underlig. Der biljagten hvar færdig. Så tænkte jeg det her en af de fedste blijagter nogesinde. 4 stjerner

Skriv ny kommentar: