Sam Mendes leverer endnu engang et pragteksemplar af en film… taget i betragtning af at det kun er hans anden film, så kan vi roligt regne med at han kommer til at lave mange flotte film!
Jeg har meget få kritikpunkter til filmen… for det første så er filmen meget lang tid om at komme i gang. I den første halve time opbygges forholdende imellem personerne, og det kan føles en smule langtrukket. Men det er en vigtig del af filmen, og hvis man keder sig bare det mindste kan man jo blot nyde filmens flotte look.
Derudover syntes jeg at filmens slutning var en smule for forudsigelig, og det er en smule ærgeligt
De to småting kan dog ikke rokke ved det faktum at Vejen Til Perdition er en af årets allerbedste film. Det er gangster-action og familiedrama i een film, og det er smukt og flot lavet.
#1 filmz-baal 22 år siden
Så er jeg klart tændt på at se 'The road...'
Iøvrigt: En fin anmeldelse! Ud med Anders Rou Jensen, den bittersøde farveblinde flæbe dukke!
#2 DarkLight 22 år siden
/me finder sin pung frem og begiver sig på vej ned mod den lokale biograf...
#3 chandler75 22 år siden
Den er skrevet af kriminalforfatteren Max Allan Collins og tegnet af Richard Piers Rayner og udkom fra Paradox - et sideforlag til DC Comics - engang midt i halvfemserne.
#4 filmz-vassago 22 år siden
Bla. om de aendringer de har foretaget, og hvorfor.
#5 filmz-Starscream 22 år siden
Helt klart en film der er værd at se.
#6 filmz-rock solid 22 år siden
#7 filmz-Fister 22 år siden
men når jeg læser din latterlige kommentarer i de forskellige forums på dette site, så slår det mig at du enten:
1. Er under 10 år og gerne vil lege med de store drenge.
2. Er over 10 år men har en IQ på under 50.
Prøv lige at argumentere lidt for din mening istedet for bare at skrive at "latterlige tom hanks er over the hill" eller "star trek er latterligt pis bræk bræk tis, bæ og lort"
... men jeg kan selvfølgelig godt se det er svært når man er under 10 år eller har en iq på under 50!!
#8 filmz-Gulzilla 22 år siden
#9 filmz-saerdna 20 år siden
#10 inflector 20 år siden