Med “A View to a Kill” cementerede Moore sin status som den skuespiller, der havde (og stadigvæk har) påtaget sig Bond-rollen i flest film (syv overfor Connerys seks). Derfor var det naturligvis skuffende, at mandens sidste Bond-film var en på mange måder ordinær affære. Som på de andre nylige James Bond-udgivelser er AV-præsentationen strålende og ekstramaterialet er kvalitetsmæssigt og kvantitetsmæssigt imponerende. Moores Bond-tjans var ligesom en god fest, der startede og sluttede sløvt, men havde talrige fabelagtige højdepunkter indimellem – og disse er der altså også flere af i “A View to a Kill”. For fans er der alligevel ingen vej udenom.

James Bond vender tilbage i ”The Living Daylights”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 pulse83 17 år siden

Stort set komplet enig i anmeldelsen (igen, igen). Dog er jeg ikke enig i at Walken er særligt veloplagt. Jeg syntes tværtimod at det er en af hans absolut dårligere roller, men det er nok ligeså meget instruktørens skyld, som hans egen. Jævn, og til tider, kedelig film, som hverken er særlig god eller særlig dårlig. 3/6

Skuffende billede der ligger et pænt niveau under resten af Ultimate Edition udgivelserne. Det hovedsagelige problem med billedet, er at det simpelthen savner skarphed. Det er til tider nærmest som om at kameraet er ude af fokus. Virkelig ærgeligt, for kontrast, farver og udeblivelsen af film-snavs er super. 3½/6

Lyden er rigtig godt mixet, med masser af fin surround og flotte panoreringer. Dog savnede jeg lidt mere aktivitet fra LFE-kanalen. Specielt til de mange eksplosioner i filmen. 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 kasper.jen 16 år siden

Godt nok er Roger Moore gammel, men filmen er ganske underholdende med en dejlig fjollet åbningsscene. Og så har filmen seriens bedste titeltmelodi! Ligesom Moonraker er denne film en anelse åndsvag, men stadig herlig underholdning! 4/6

Skriv ny kommentar: