Skal man alligevel være en smule voksen og ansvarlig ovenpå denne ekstremt underholdende hyldest til stillesiddende tidsfordriv og tomme kalorier, så kunne man godt have ønsket sig bare en lille løftet pegefinger i form af en raffineret advarsel mod overvægt eller måske en underbevidst lovprisning af motion. Det ændrer dog ikke på, at dette er en fuldkommen forrygende Disney-film, som pudsigt nok føles mere som en klassisk Pixar-film, end den seneste Pixar-film gjorde.
#1 PredatorX 11 år siden
#2 bjarke 11 år siden
#3 Outbound Sith 11 år siden
Fox Mulder
#4 HonoDelLoce 11 år siden
Come on, en af os skulle gøre det! :)
#5 bjarke 11 år siden
...he he - I hear you :)
#6 elwood 11 år siden
Tsk tsk.
Ikke nok med DR selv roder rundt i det, nu skal man sågar også være efter Filmz anmelderne :)
Men med det sagt, så glæder jeg mig også til og se den, håber i øvrigt på en bunke godt xtra matriale, når den kommer på BD, det at få de her figurer med i spillet, har ikke været hel nemt, Nintendo havde en del krav husker jeg, krav som endte med og gøre filmen bedre, Bowser var for lille til og starte med i de udgaver selskabet sendte til Nintendo, så han blev hele tiden gjort størrer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Wookien 11 år siden
#8 bjarke 11 år siden
Angående de danske stemmer, så glæder jeg mig til et gensyn med de originale, hvor man finder John C. Reilly, Sarah Silverman og Jane Lynch - YES :)
#9 Newman 11 år siden
#10 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"