“Wedding Crashers” er en overrumplende sjov komedie, hvor især de to hovedroller lyser op, når de spiller for fuld skrue på deres komiske tangenter. Nogle af birollerne bliver en anelse karikerede, men ingen falder helt igennem, og tempoet holdes beundringsværdigt højt i filmens 119 minutter, der ikke er ét for meget, når man er i et så godt og underholdende selskab.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 vapor 18 år siden

Den ser sjov nok ud. Men venter nok til DVD'en kommer.
Gravatar

#2 filmz-tom welling 18 år siden

Komedie af høj kvalitet.

5.5/6
Gravatar

#3 filmz-Reeves 18 år siden

GENIAL !! Overhovedet ikke som American Pie 3 (Idiotisk !!)
Eller andre bryllups-film..

6/6
Gravatar

#4 jessup 18 år siden

God sjov film som ikke helt måler sig med andre nyere komedier som Dodge Ball og Bad Santa - Bradley Cooper er helt oppe og køre som overklasse svin - man mærker at det er hans store chance for at blive bemærket - jeg mindes nostalgisk James Spader i samme karakter og som evigt svin i 80'erne.

Desværre spille Walken sin rolle rimeligt straight men andet ville også have været uretfærdigt for det andre.

Og så er der den lille cameo som Chuck ikke har nævnt - den er fanme sjov.
This is just until June
Gravatar

#5 filmz-thomas _h 18 år siden

rigtig god film. Liiidt lang til sidst synes jeg. Men grinede en god del og så var alle de lækre damer ikke helt dårligt heller ;)

Var jeg den eneste der studsede over teksterens ordvalg: Fister medister. Det er sgu sjældent man hører det nu om dage hehe
Gravatar

#6 snazz 18 år siden

Hyle morsom efter min mening, klart sjoveste film i 2005. Glæder mig meget til at gense den på dvd og se om den stadig holder helt anden gang.

Skriv ny kommentar: