Med et cast bestående af skuespillere, som ikke er uvante i komediegenren, er det naturligt at forvente, at de vil kunne levere en tilfredsstillende præstation, men disse forventninger bliver ikke indfriet. Egentlig er det kun Ray Liotta og William H. Macy, der virkelig leverer varen. Som Del Fuego-lederen Jack sidder Liottas arrigskab og vrede i både hans mimik og kropssprog og efterlader ingen tvivl om hvilken type person, Jack er. Som nørden Dudley optræder Macy med en attitude, der virkelig fremhæver personen Dudley som værende en uheldig og usikker nørd og modsat de andre hovedroller, præsterer han at levere sine replikker på humoristisk vis.

“Wild Hogs – De vilde svin” har sine sjove øjeblikke og man keder sig aldrig for alvor igennem de ca. 100 min., som filmen varer. Alligevel er den ikke i stand til at levere noget ekstraordinært, og det er skuffende, at en film, der ellers besidder et godt potentiale og et fornuftigt cast, ikke formår at levere noget mere end et gennemsnitsprodukt i komediegenren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-steadi 17 år siden

Regner med at skulle se den imorgen eftermiddag.. Glæder mig ret meget. John Travolta på slap line kan ikke være dårligt. (Battlefield Earth undtaget)
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#12 elwood 17 år siden

William H. Macy er hvertfald ret sjov i de roller jeg har set ham i. F.eks. I mystery Men som The Shoveller.

Faktisk en ret morsom lille film, hvis man tager den for hvad den er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-Is 17 år siden

Wild Hogs var en af de sjoveste film i lang tid.. Det er en tynd historie, men der er en masse sjove øjeblikke..
så,, 4/6
Og selvfølgelig, glimrende skuespil af alle fire...
Gravatar

#14 filmz-steadi 17 år siden

Også enig med #7. Sure, historien er tynd og grinene er billige, men den underholder også hele vejen igennem.
Var positivt overrasket over Tim Allen, fandt hans karakter ret morsom!
4/6
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#15 davenport 17 år siden

Tillykke med den første anmeldelse :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 filmz-JepJ 17 år siden

Hehe, så filmen forleden. Det er jo en slags Easy Rider parodi. Filmen fik da et smil frem indimellem - selvom jeg er enig med anmelder i, at man kunne have forventet sig meget mere udfra castet. Men ikke mere end det.
3/6
"Maybe this world is another planet's hell" - Aldous Huxley
Gravatar

#17 filmz-JuulDK 17 år siden

Jeg har også set Wild Hogs for nyligt, og jeg blev som #7 positivt og humoristisk overrasket... Da jeg så i en trailer at Martin Lawrence var med, så måtte jeg bare se den. Og Tim Allen og John Travolta gjorde det kun bedre. Den fjrde og sidste medspiller havde jeg aldrig set før, men med hans "dumme"/uheldige opførsel var han da skyld i de fleste grin!! God komediefilm!! 4/6!
Gravatar

#18 filmz-Daniel_Logan 17 år siden

#17 How can you not know William H. Macy?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#19 filmz-Kadann 17 år siden

#17 -

Dude, se "Fargo", hvis du kan lide William H. Macy. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#20 davenport 17 år siden

hørt!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: