Med et cast bestående af skuespillere, som ikke er uvante i komediegenren, er det naturligt at forvente, at de vil kunne levere en tilfredsstillende præstation, men disse forventninger bliver ikke indfriet. Egentlig er det kun Ray Liotta og William H. Macy, der virkelig leverer varen. Som Del Fuego-lederen Jack sidder Liottas arrigskab og vrede i både hans mimik og kropssprog og efterlader ingen tvivl om hvilken type person, Jack er. Som nørden Dudley optræder Macy med en attitude, der virkelig fremhæver personen Dudley som værende en uheldig og usikker nørd og modsat de andre hovedroller, præsterer han at levere sine replikker på humoristisk vis.

“Wild Hogs – De vilde svin” har sine sjove øjeblikke og man keder sig aldrig for alvor igennem de ca. 100 min., som filmen varer. Alligevel er den ikke i stand til at levere noget ekstraordinært, og det er skuffende, at en film, der ellers besidder et godt potentiale og et fornuftigt cast, ikke formår at levere noget mere end et gennemsnitsprodukt i komediegenren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-JuulDK 17 år siden

#18

Jeg ved godt det muligvis er et kæmpe hul i min filmviden, men må være ærlig og blankt indrømme at jeg ikke mindes at have set ham før... Men fik skaf kun et positivt indtryk!

#19

Det vil jeg gøre! Går på jagt nu:)
Gravatar

#22 elwood 17 år siden

Han har også en ret sjov rolle i en af mine guilty pleasures: Mystery Men 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 evermind 17 år siden

#22
Synes nu ikke, der er noget guilty over den. Mystery Men er sgu go' spas! :)

God's given me a gift. I shovel well. I shovel very well.

Hehe!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#24 elwood 17 år siden

#23 jeg sku bare lige gardere mod folk, der ikke delte begejstring for den, men ja det var lidt forkert ordvalg hehe.

8-)

Men ja det er nemlig god spas, og Mr. Furious's trusler er fantastiske

Mr. Furious: I'm a Pantera's box you do not wanna open.
Casanova Frankenstein: It is "Pandora."
Mr. Furious: Please don't correct me, it sickens me.

Mr. Furious: Okay. Right now, I'm kinda like a powder keg, and you're the match.

Tror faktisk dvd'en skal på i aften, nu jeg lige tænker over det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 evermind 17 år siden

Den er fuld af fantastiske quotes, hehe ... tror også, jeg vil se at få taget mig sammen og bestilt den fra axelmusic.dk; sølle 19,95 ekskl. forsendelse er jo lige til at leve med. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#26 filmz-SumiChild 16 år siden

Jeg havde forventet mere af den film, men den er da okay (:
Lying is the most fun a girl can have without takin' her clothes off!
Gravatar

#27 filmz-Phelodivia 16 år siden

Rigtig humoristisk film :)

Skriv ny kommentar: