Med et cast bestående af skuespillere, som ikke er uvante i komediegenren, er det naturligt at forvente, at de vil kunne levere en tilfredsstillende præstation, men disse forventninger bliver ikke indfriet. Egentlig er det kun Ray Liotta og William H. Macy, der virkelig leverer varen. Som Del Fuego-lederen Jack sidder Liottas arrigskab og vrede i både hans mimik og kropssprog og efterlader ingen tvivl om hvilken type person, Jack er. Som nørden Dudley optræder Macy med en attitude, der virkelig fremhæver personen Dudley som værende en uheldig og usikker nørd og modsat de andre hovedroller, præsterer han at levere sine replikker på humoristisk vis.

“Wild Hogs – De vilde svin” har sine sjove øjeblikke og man keder sig aldrig for alvor igennem de ca. 100 min., som filmen varer. Alligevel er den ikke i stand til at levere noget ekstraordinært, og det er skuffende, at en film, der ellers besidder et godt potentiale og et fornuftigt cast, ikke formår at levere noget mere end et gennemsnitsprodukt i komediegenren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jessup 17 år siden

City Slickers på motorcykel ? den lyder stinkeren
This is just until June
Gravatar

#2 filmz-Kragmose 17 år siden

Enig, men undertitlen er fed :P "De vilde svin"
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 17 år siden

Jeg er iskold: det shot der er i traileren, hvor Tim Allen (tror jeg..) får en krage i hovedet, er nok til at jeg skal ind og se den her film.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#4 DarkLight 17 år siden

Er det ikke Travolta i "The Crow"?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-hurricane 17 år siden

Seriøst, læste anmeldelsen og har set traileren, og den siger mig ikke en skid overhovedet. Den skal jeg ikke se. :)
Gravatar

#6 filmz-Scarface 17 år siden

John Travolta er fed. Vincent Vega...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 17 år siden

Så den i går i Biocity Odense og blev rigtigt positivt overrasket. Det er naturligvis ikke en super dybsindig film, men det forventer man heller ikke af en komedie.

Tilgengæld følte man sig underholdt hele vejen igennem og der er _rigtigt_ mange sjove scener i, plus de 4 svin matcher hinanden godt.

Det er ikke den sjoveste film jeg har set, heller ikke i top5, men det gør det altså rigtigt godt. Så den fortjener 4 stjerner her, måske er den sidste stjerne lidt mindre end de andre, men 4 skal den op på :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 Spanner 17 år siden

John Travolta er fed... End of story
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 filmz-Bobojensen 17 år siden

Enig med #7 jeg så den i kinopalæet igår og jeg var godt underholdt hele vejen igennem filmen!
Gravatar

#10 filmz-raga_muffin 17 år siden

Også super underholdning efter min mening! Se den!

Skriv ny kommentar: