På trods af utallige flyvende hekse, en smule sex, dunkle skove og adskillige one-liners er der intet i “Witch Hunters”, der får pulsen til at stige. Jeg er heller ikke overbevist om, at de i middelalderen vitterligt havde slang, trendy jakker, pladespillere eller tændstikker fra supermarkedet. På den anden side havde de nok heller ikke hekse, så filmmagerne har formentlig tænkt, at ét urealistisk element retfærdiggør en lang stribe af slagsen. Faktisk tror jeg, at både Wirkola og hans producere har tænkt: ”Jamen, hvis plottet er åndssvagt, er folk ligeglade med filmen”. I så fald er der i det mindste én ting, som filmmagerne har haft ret i.
#21 PredatorX 11 år siden
Nej det er næsten det værste en film kan være: middelmådig:/
#22 PredatorX 11 år siden
Hvis Lincoln IKKE er underholdning, hvad er det så?
#23 elsotho 11 år siden
#24 PredatorX 11 år siden
- og jeg ved ikke hvad dybe og intelligente Bogart-film er.
#25 qel-droma 11 år siden
#26 soif 11 år siden
www.frontier-film.dk
#27 hgoenge81 10 år siden
Nej, gu havde de nok ej seje replikker og lækkert tøj (? ) dengang, hvornår det så end er, men filmen har altså oss hekse på kosteskaft der flyver, så den skal nok ikke tages som en dokumentar om alternative jobs i svundne tider. Med den der "så længe alt er åndssvagt er folk sikkert ligeglade", havde f.eks Army Of Darkness aldrig haft en chance.
Måske man skal la målgruppen anmelde film, for Smølferne 2 blev sablet, men så den i bif med hundrede unger, og ALLE skreg af grin. Så sidder der er trist anmelder og savner en dybere mening med alting, og gir den een stjerne. Trist
#28 Sweetiebellefan 10 år siden