På trods af utallige flyvende hekse, en smule sex, dunkle skove og adskillige one-liners er der intet i “Witch Hunters”, der får pulsen til at stige. Jeg er heller ikke overbevist om, at de i middelalderen vitterligt havde slang, trendy jakker, pladespillere eller tændstikker fra supermarkedet. På den anden side havde de nok heller ikke hekse, så filmmagerne har formentlig tænkt, at ét urealistisk element retfærdiggør en lang stribe af slagsen. Faktisk tror jeg, at både Wirkola og hans producere har tænkt: ”Jamen, hvis plottet er åndssvagt, er folk ligeglade med filmen”. I så fald er der i det mindste én ting, som filmmagerne har haft ret i.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 11 år siden

Hehe - den her får godt nok kniven de fleste steder. Jeg er nu ret så begejstret for den. Hul i det forudsige plot - tempoet er fint, humøret højt og så får man også en god portion herligt old school-effekter med splat og sprøjtende blod. En anbefaling fra min side :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 LukasAasted 11 år siden

Ingen tvivl om at sidste års Abraham Lincoln var elendig, men den hedder nu "Vampire Hunter" og ikke "Vampire Killer" :)
Gravatar

#3 Elisha 11 år siden

meget passende trivia fra imdb.

In an interview with Famke Janssen at Cannes 2011, she stated that she took her role as the head witch because she had to pay off her mortgage.

Kan være at det også gælder for resten af castet^^
Gravatar

#4 Morpheus 11 år siden

Vidste gpdt den ville være dårlig, men jeg har et soft spot for denne slags film. Synes Abraham Lincoln: Vampire Hunter var en virkelig underholdende film, slet slet ikke god, men underholdende. Kan jeg fint more mig med engang imellem.
Gravatar

#5 Tommy Kristensen 11 år siden

Er den her blevet nedgraderet fra en 2'er til en 1'er på et tidspunkt? Synes jeg så den havde 2 stjerner?
Gravatar

#6 Kviesgaard 11 år siden

Da den blev sammenlignet med Abraham Lincoln: Wampire Hunter, mistede jeg den potentielle interesse i den her film.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

#5, nope.
War. War never changes.
Gravatar

#8 Hr. Nielsen 11 år siden

Filmen virker da også helt igennem forfærdelig, både på papiret og bedømt ud fra traileren!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9 Tommy Kristensen 11 år siden

#7: okay - ikke at det gør den store forskel - tror det bliver noget man ser en dag med massive tømmermænd.
Gravatar

#10 soif 11 år siden

så kan jeg regne ud det er ikke den her jeg skal invitere damen i biffen og se :)
Download aldrig uden tilladelse - Går ind for lovlig Download
www.frontier-film.dk

Skriv ny kommentar: