I hovedrollen bringer Sam Worthington stadig sin lidt anonyme personlighed til rollen, hvilket fungerede fortrinligt i “Avatar”, hvor han netop indledningsvist var en tom skal, men som gør ham til en småkedelig helt her. Det samme kan siges om filmens mange far kontra søn og bror kontra bror-temaer, der er for overfladiske og dårligt skrevet til at gøre indtryk. Som helhed er “Wrath of the Titans” dog mildt underholdende, men det er vanskeligt ikke at savne de gamle film, hvor guderne stadig var intelligente, veltalende og velformulerede. I denne udgave tildeler underteksterne endda Zeus replikker såsom ”Så skal der gang i festen!”. I min verden taler guderne altså ikke som afdankede hiphoppere.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Wrath of the Titans”-interview med Sam Worthington.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kiksmann 12 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12 Nicki52 12 år siden

Jeg hørte også i radioen hvor de samlignede ugena premierefilm med kropsdelen. "En kongelig affære" er milten, den norste film "Ta' mig" var tåen man slog mod en stol og "Wrath of the Tatans" var mellemkødet ingen vi ha'.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 Babo84 12 år siden

Kiksmann (11) skrev:
http://www.dr.dk/P1/Filmland/Anmeldelser/2012/01/Wrath+of+the+Titans.htm

hehehe


Verdens bedste skodfilm. Hvis det da blot gav mening :) Det gør det kun i det tilfælde, man stopper blodforsyningen til hjernen.
Gravatar

#14 Richard Burton 12 år siden

Nicki52 (12) skrev:
... var mellemkødet ingen vi ha'.


Ikke noget, som en flaske Chianti ikke får til at glæde ned!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#15 Batsy 12 år siden

Kiksmann (11) skrev:
http://www.dr.dk/P1/Filmland/Anmeldelser/2012/01/Wrath+of+the+Titans.htm

hehehe


Egentlig god andmeldse synes jeg, og gir mig lyst til at se filmen :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#16 doom WAD 12 år siden

To stjerner? Så er den fire gange så god som 1'eren, hvilken jeg ville give en halv stjerne.
Gravatar

#17 KasperBS 12 år siden

Okay, den var da mildest talt elendig! 1eren kunne godt ses og var super fed undeholdning. Men 2eren er da virkelig en stinker! Nu så jeg godt nok kun den første time, da den var så kedelig at jeg faldte i søvn. Men efter hvad min kammerater fortalte gik jeg heller ikke glip af noget hvad angår slutningen.
Gravatar

#18 Nicki52 12 år siden

Jeg så den også i går. Kedede mig virkelig. Men den kedede mig ikke så meget som Tintin.

Faktisk er billetterne blevet 10 kroner dyrere for helaftensfilm. Betalt lige 110 kroner for en billet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 doom WAD 12 år siden

Nøj så må den være ringe. 1'eren er virkelig en af de dårligste film jeg nogensinde har set. Og jeg har set en del. Når vi ikke kedede os; hvilket vi gjorde det meste af tiden; sad vi og slog os på lårene af grin over filmens elendigheder. Særligt ville latterkrampen ingen ende tage, da holdet besøgte de enøjede norner. Fuck det var svagt.
Gravatar

#20 Batsy 12 år siden

Doc Doom (19) skrev:
Nøj så må den være ringe. 1'eren er virkelig en af de dårligste film jeg nogensinde har set. Og jeg har set en del. Når vi ikke kedede os; hvilket vi gjorde det meste af tiden; sad vi og slog os på lårene af grin over filmens elendigheder. Særligt ville latterkrampen ingen ende tage, da holdet besøgte de enøjede norner. Fuck det var svagt.


I det mindste prøvede de uden CGI, og det virkede på mig :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: