I hovedrollen bringer Sam Worthington stadig sin lidt anonyme personlighed til rollen, hvilket fungerede fortrinligt i “Avatar”, hvor han netop indledningsvist var en tom skal, men som gør ham til en småkedelig helt her. Det samme kan siges om filmens mange far kontra søn og bror kontra bror-temaer, der er for overfladiske og dårligt skrevet til at gøre indtryk. Som helhed er “Wrath of the Titans” dog mildt underholdende, men det er vanskeligt ikke at savne de gamle film, hvor guderne stadig var intelligente, veltalende og velformulerede. I denne udgave tildeler underteksterne endda Zeus replikker såsom ”Så skal der gang i festen!”. I min verden taler guderne altså ikke som afdankede hiphoppere.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Wrath of the Titans”-interview med Sam Worthington.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 doom WAD 12 år siden

Sumpinlikedat :-)
Gravatar

#32 Batsy 12 år siden

Doc Doom (31) skrev:
Sumpinlikedat :-)



Ja det må du jo vel selv om :), du kan da bare lære at ikke alle folk har samme smag. Jeg kan da lide the godfather, og finder den fantastisk og Clash of the Titans underholdene, men hjernedød.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#33 doom WAD 12 år siden

Batsy (32) skrev:
Ja det må du jo vel selv om :), du kan da bare lære at ikke alle folk har samme smag. Jeg kan da lide the godfather, og finder den fantastisk og Clash of the Titans underholdene, men hjernedød.


Mener det naturligvis ikke alvorligt :-)
Gravatar

#34 Batsy 12 år siden

Doc Doom (33) skrev:
Mener det naturligvis ikke alvorligt :-)


http://static.fjcdn.com/comments/Oh+_0327bb82fef2a... "i knew that"
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#35 Lars.dk 11 år siden

Det værste lort: PART 2
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#36 Richard Burton 11 år siden

Den var lidt overfantastisk. Der var flere ting, som ikke kunne lade sig gøre. Og så den absolut mest kedelig person i hovedrollen, man kan tænke sig.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37 MOVIE1000 11 år siden

Lars.dk (35) skrev:
Det værste lort: PART 2 3D


Hvorfor så du den her, når du allerede havde set det værste lort i, Det værste lort PART I??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38 doom WAD 11 år siden

Vovede pelsen på Netflix og klikkede på Wrath.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg troede, at den ville være ligeså elendig som 1'eren!

Og det var den.
Gravatar

#39 PredatorX 11 år siden

Yep, jeg så 15 min og konkluderede at jeg havde andet at bruge min tid på.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#40 doom WAD 11 år siden

Jeg kan så glæde dig med, at de første 15 min. inkl. kampen med chimaeren er klart de bedste 15 min.

Skriv ny kommentar: