“Wyatt Earp” er en film der ikke efterlader det store indtryk, men som alligevel skal se pga. Dennis Quaids spil som Doc Holliday og ikke mindst de flotte billeder. Lyden på DVD’en er acceptabel og billedoverførelsen er udgivelsens lyspunkt. Ekstramaterialet er dog noget tyndt og programmerne lugter lidt af reklamestof.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-The Omen 19 år siden

#8 The Unforgiven er et mesterværk uden lige. Hvad der skulle være dårligt ved den kan jeg sgu ikke se. Men du har selvfølgelig lov til at have din mening.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#12 Kalle Ferm 19 år siden

Jeg har aldrig fået set Wyatt Earp. Heller ikke Tombstone må jeg med skam erkende. Synes coveret til Wyatt Earp er helt fantastisk flot. :)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#13 filmz-Cyberdog 19 år siden

Hehe - jeg har faktisk været i Tombstone i USA for 11 år siden - og jeg kan kun sige at byen er så cooool!!!
Mange af de gamle bygninger står stadig - og netop på det tidspunkt jeg var derovre, afholdte bikere/motorcykelfreaks fra hele USA træf i netop Tombstone. Jeg mener at de dengang fejrede et eller andet, for at symbolisere deres sympati med Clantonbrødrene.
Iøvrigt var vi på bar i selve 'The Birdgage' - hvor der blandt mange effekter er et skudhul i væggen der er affyret af Doc Holliday. Hullet er idag indrammet i glas....
Det var bare lidt alternativt filmblær - håber der er plads til dette også...
Fortsat god sommer - nyd varmen... :)

PS : Kunne være fedt hvis Filmz.dk lavede et forum hvor folk kunne fortælle og specielle filmsites IRL de havde besøgt - eller optagelser de havde overværet...?
Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
Gravatar

#14 filmz-arf 19 år siden

Jeg har set Wyatt Earp en gang, og jeg må sige den er godt lavet, med meget fantastisk skuespil, og en interessant historie, men jeg vil også medgive at den var lidt langtrukken en gang imellem. Men bortset fra det, er det en fed film.

Jeg har ikke set Tombstone, så kan ikke sammenligne den med Wyatt Earp, men jeg håber jeg en dag får lejlighed til at se filmen.
Gravatar

#15 El vez 19 år siden

#13 I hvilken stat ligger byen?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 Spanner 19 år siden

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#17 Spanner 19 år siden

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-Bruce 19 år siden

Glem ikke, at "My Darling Clementine" fra 1946 med Henry Fonda om Wyatt Earp er en endnu større klassiker. Ligeså meget jeg elsker Tombstone og Wyatt Earp...denne sætning siger det hele:

"This is the Western all others imitate"

Bedste westerns i nyere tid:

Unforgiven
Open Range
Tombstone
Wyatt Earp
Silverado
Danser med ulve

60'erne og 70'erne

Once upon a time in the west
Den gode den onde og den grusomme
Little Big Man
The outlaw Josey Wales
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 filmz-Randy Savage 19 år siden

hov hov du glemte de hurtige og de døde!
Gravatar

#20 chronaden 19 år siden

Silverado, yir! :D
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: