Af en romantisk komedie at være kniber det med at være nogen af delene i denne film, hvor McConaughey leverer en af sine rutinepræstationer så uengageret, at det nærmer sig det selvparodiske. Komiske genfortællinger af “Et juleeventyr” har ellers virket før – bl.a. i “Scrooged” med Bill Murray – men her falder det hele til jorden i en ucharmerende, humorforladt pærevælling, hvori det komiske lavpunkt skrabes, da det på magisk vis regner med kondomer.

Det er trist at overvære, ikke mindst fordi instruktøren Mark Waters tidligere har stået bag den fornøjelige “Just Like Heaven”, men han har desværre begået en fejlvurdering af rang ved at påtage sig dette miserable manuskript, som ikke engang Michael Douglas’ tilstedeværelse kan afhjælpe. Det er vist meget godt det samme, at Charles Dickens er død for længst, for så slipper han i det mindste for at se, hvad der er blevet gjort ved hans historie i denne sørgelige undskyldning for en film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 cans 14 år siden

Gud hvor jeg dog aldrig nogensinde skal se den her film!
Til gengæld er det her noget af det sjoveste jeg har set længe :D
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Billede 1
Vil du med hjem og se mine Bongotrommer?

Billede 2
This would be a great time to take my shirt off

Billede 3
McConaughey Dukken on sale now!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 jessup 14 år siden

haha - that's a moray
This is just until June
Gravatar

#4 mvejen 14 år siden

Hehe A Family Affair, "His wife and daugther switched bodies - but he still has needs"
Gravatar

#5 rockysds 14 år siden

Er der noget galt med, at jeg synes, "Nein on the Field" lyder som det bedste koncept nogensinde?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: