“X-Men Origins: Wolverine” er Hollywood-traditionen tro visuelt flot dog uden for alvor at imponere. Filmen udarter sig desværre aldrig til det brag, man kunne have håbet på. Wolverine er med denne nye film blevet tæmmet og strømlinet til at behage et publikum, der elsker at dvæle ved det dystre. Resultatet er blevet en tom og uhomogen filmoplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 enfilmnørd 15 år siden

Den var ikke i den udgave jeg så (Roskilde)...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#72 Lethal Injection 15 år siden

Hvordan i alhverden kan lort som X men 3 og Fantastic Four få flere stjerner end Wolverine?! Its a crime i tell ya!! Wolverine er milevis bedre end dem og mange film i dens genre! (Daredevil, Ghostrider, Punisher) Den bestemt ikke bedre end X2 men den er langt bedre end 3eren og 1eren! Den prøver heller ikke at være andet end den er!
(En stor dum "80s action fest")
4/6
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#73 wiseguy 15 år siden

Jeg så det samme som #69 i Vejle
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#74 lagoni 15 år siden

#68 - det var ikke ekstrascenen, det var en del af filmen. Hvis man blev til efter alle rulleteksterne, er der en kort (og rimelig ligegyldig) scene. Jeg går ud fra det er den samme alle steder her i Danmark, jeg så i Odense den samme som #69 og #73.

Udover ekstrascenen, lidt dårlige effekter og små plothuller, synes jeg det er en virkelig god film. Hvis man er til slåskampe, 'helt der går langsomt væk fra eksplosion' og generel action og man kan se væk fra småfejl, er det en ret vellykket film. Skuespillet overraskede mig også, jeg havde ikke troet Liev Schreiber kunne spille sej, det samme ed Ryan Reynolds. Og jeg fik det ikke dårligt over en rapper var med :) Desuden er Wolverine i skikkelse af Hugh Jackman jo altid sej.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#75 elwood 15 år siden

der går langsomt væk fra eksplosion

Gad jeg godt prøve en dag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#76 lagoni 15 år siden

#75 - du vil hellere det end at være helt? :)
Gravatar

#77 elwood 15 år siden

Jeg er skam helt, folk har bare ikke afsløret mit alter ego 8-)

Så ja jeg vil heller gå i slowmo væk fra en eksplosion.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#78 enfilmnørd 15 år siden

Tak, så forstår jeg det, jeg missede en scene, fordi jeg troede jeg havde set det hele:(

DEt værste ved Helicoptereksplosionen, er at den minder mig om noget jeg engang så i mytbusters(scienceprogram, om afklaring af myter), hvor de laver nogle filmeffekter, det så ret kiksede ud, Denne scenne var ikke meget bedre
Gravatar

#79 lagoni 15 år siden

Jeg fandt lige noget interessant i imdb's FAQ:

Is there a scene during or after the credits?

Yes. There is one scene during the credits and two separate scenes after the credits depending on which movie print you see in theatres. The scene during the credits has the military find Stryker and prepare to bring him in for questioning. The first scene after the credits has Logan drinking in a bar in Japan. The bar girl asks him where he comes from and he answers: "I'm Canadian - I think". She then asks him if he is drinking to forget and he answers: "No, I'm drinking to remember". The second scene after the credits shows Deadpool reaching for his severed head. The head's eyes open and with his sewn mouth reopened he breaks fourth wall to "shhhhh" the audience.

Gravatar

#80 enfilmnørd 15 år siden

#79 lyder spændende, såfremt det passer

Skriv ny kommentar: