Der er ikke meget dybde eller plot at finde i XXX, men filmen fungerer i kraft af sine mange flotte stunts og effekter. Der er X-trem action for alle pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-KingHans 21 år siden

Vin Diesel er da for sej.....
og det er denne film også.. ;=)
Gravatar

#2 filmz-Zero 21 år siden

Jeg glæder mig dælme også til at se den !!

Og endnu mere til at se hvor mange andre ting end lige hans "agent navn" XXX, de også har lånt fra James Bond :)
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#3 filmz-loonie 21 år siden

Uhada, den lyder fed... Det er også første gang jeg har bestilt billet over en uge i forvejen!
_________________________________________
I may be wrong, but I doubt it
Gravatar

#4 filmz-Erroneus 21 år siden

Yeah den er nice, var inde og se den for et par uger sider, fede stunts og fede gadgets, en must see hvis men er action packed film fan :)

4 / 6 er fair nok.


Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#5 filmz-Zero 21 år siden

Jeg var inde og se den i går aftes.. damn den var fed. Nok en af de bedste action film jeg har set i laaaaaaang tid.

5/6
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#6 azathoth 21 år siden

Jesus der er gang i gaden i denne film... der er jo ikke et roligt øjeblik... jeg er sgu egentlig ret imponeret over at de kan smide væg til væg action ind i en film på 2½ time... den er for fed!

/Me vil have en GTO! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 filmz-toxoid 21 år siden

Det var sku ikke så ringe endda :)
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

Jeg synes filmen er totalt elendig. Det er ripoff fra start til slut. Den mangler handling, talent og ikke mindst nytaenkning.

Det er jo alt sammen set foer. Jeg ved godt at man kan sige det samme om James Bond, men det har jo altid vaeret der, og da den serie af film begyndte var det jo noget nyt. Men "xXx" stjaeler jo bare det hele, intet er nyt. Hele konceptet er tyvstjaalet fra James Bond filmene.

007 + MTV + Nike Ad + Vin Diesel = Ripoff - talent

Jeg har spildt baade liv, tid og penge.

"I forsøget på at overgå James Bond og 'Mission Impossible' er de forskellige stuntoptrin blevet så fortænkte, at de virker ufrivilligt komiske frem for spændende."B.T

Jeg kan gaa gi' B.T ret, jeg var faerdig af grin. Isaer helikopter/crossbike-scenen og snowboard-scenen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

#8 TAK!

Endeligt en der har samme mening om denne tis-film som undertegnede.

Som de selv siger om filmen: Det er en international spion-film...Så er det godt at xXx's faldskærm er lavet som det amerikanske flag...international min røv.

-//NayZe
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-Starscream 21 år siden

Det hele kommer vel an på hvad man lægger vægt på i en film. Personligt kan jeg ikke få nok af aktion, og jeg har sjældent set så meget aktion i én film. Må siges at være en kanon film for aktion folket, men hvis man leder efter intelligente dialoger skal man nok se efter en anden film.
Men der vil jo altid være nogen som elsker eller hader en film, og denne er bestemt ikke nogen untagelse.
Men som med Fast and The Furious er denne film simpelthen bare aktion packed til sidste sekund.
Megatron has fallen! I, Starscream, am now your leader. Decepticons, follow me!

Skriv ny kommentar: