Der er ikke meget dybde eller plot at finde i XXX, men filmen fungerer i kraft af sine mange flotte stunts og effekter. Der er X-trem action for alle pengene.
Der er ikke meget dybde eller plot at finde i XXX, men filmen fungerer i kraft af sine mange flotte stunts og effekter. Der er X-trem action for alle pengene.
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-KingHans 22 år siden
og det er denne film også.. ;=)
#2 filmz-Zero 22 år siden
Og endnu mere til at se hvor mange andre ting end lige hans "agent navn" XXX, de også har lånt fra James Bond :)
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
#3 filmz-loonie 22 år siden
I may be wrong, but I doubt it
#4 filmz-Erroneus 22 år siden
4 / 6 er fair nok.
#5 filmz-Zero 22 år siden
5/6
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
#6 azathoth 22 år siden
/Me vil have en GTO! ;)
#7 filmz-toxoid 22 år siden
#8 filmz-vassago 22 år siden
Det er jo alt sammen set foer. Jeg ved godt at man kan sige det samme om James Bond, men det har jo altid vaeret der, og da den serie af film begyndte var det jo noget nyt. Men "xXx" stjaeler jo bare det hele, intet er nyt. Hele konceptet er tyvstjaalet fra James Bond filmene.
007 + MTV + Nike Ad + Vin Diesel = Ripoff - talent
Jeg har spildt baade liv, tid og penge.
"I forsøget på at overgå James Bond og 'Mission Impossible' er de forskellige stuntoptrin blevet så fortænkte, at de virker ufrivilligt komiske frem for spændende."B.T
Jeg kan gaa gi' B.T ret, jeg var faerdig af grin. Isaer helikopter/crossbike-scenen og snowboard-scenen.
#9 dyg 22 år siden
Endeligt en der har samme mening om denne tis-film som undertegnede.
Som de selv siger om filmen: Det er en international spion-film...Så er det godt at xXx's faldskærm er lavet som det amerikanske flag...international min røv.
-//NayZe
#10 filmz-Starscream 22 år siden
Men der vil jo altid være nogen som elsker eller hader en film, og denne er bestemt ikke nogen untagelse.
Men som med Fast and The Furious er denne film simpelthen bare aktion packed til sidste sekund.