“Yes Man” er ikke noget mesterværk, det kan en film af denne type simpelthen ikke mønstre. Men den er underholdende, og man går ud af biografen med en tilfredsstillende følelse i kroppen over at have set en god, gammel ven folde sine komiske talenter ud på det store lærred endnu engang. Hvis du er træt af juleræset og har lyst til at koble af med en film, hvor du får lige præcis det, du er kommet efter, så er “Yes Man” ikke noget dårligt valg. Det er godt at se, at du stadig kan få os til at grine, Jim.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 twinfan 15 år siden

jeg syntes ikke den var særlig sjov,han var kun en brøkdel af hvad han plejer at være.Det var efter min mening en ommer
Gravatar

#2 BN 15 år siden

En ommer? ... Tjah, det kan da være, der kommer et remake om 10 år.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Billede 1

Terence Stamp har lidt problemer med og slippe en gammel rolle under indspilningen til Yes Man...

Terence "Why won't you kneel for Zod? Kneel goddamitt... Kneel for Zod!"

Jim "Av av av Okay Okay Relax Man I will kneel for Zod, but really Tererence, you should get rid of the role, that is so 80'ties"

Terence "Kneel for Zod!"



Billede 2

"Og nu Vivaldi's fire årstider, med to fingrer... uhhhhh"

Billede 3

"Hmm der er noget som Ulmer..."

"Hvem har pisset i den her!"

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Bobby Singer 15 år siden

#3 Hahahahaha det er g e n i a l t.
Idjit
Gravatar

#5 elwood 15 år siden

Jeg bukker ydmygt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 tranberg 15 år siden

Jeg er helt enig med anmeldelsen; den var rigtig grundig og god.
Jim Carrey er super, og det er en historie der supplerer ham perfekt, men det jeg nød allermest at se i filmen var Zooey Deschanel (som aldrig synes at skuffe) - hende og Jim var et makkerpar, der bare klingede fremragende!

Filmen skuffede slet ikke, tværtimod lever den op til alle forventninger; hvis man i så fald forventer en god, gammel Jim Carrey-komedie i stil med "Bruce Almighty" og "Fun with Dick and Jane".
The end is closest to the beginning
Gravatar

#7 Morpheus 15 år siden

Synes det var en kanon sjov film og helt klart Jim Carreys bedste i mange år. Ham og Zooey Deschanel klinger så skide godt sammen, som tranberg også skriver. Det var genistreg efter genistreg.

Grinede især meget da han var "høj" på Red Bull og skulle løbe og tage billeder:P


Kan ikke vente med og se den på DVD.
Gravatar

#8 Collins 15 år siden

Fed fed film, vildt sjov! Ligefør den er på højde med Liar Liar!
5/6
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#9 Riqon 15 år siden

Jim Carrey folder sig desværre ikke ud, som vi husker det fra Ace Ventura-filmene, The Mask, Liar Liar og de mange andre geniale komedier, vi forbinder med hans navn. Filmens plot er skam en fin ide til en joke -- men i bund og grund er det netop denne ene joke, som går igen hele filmen igennem, selv om den kommer i mange forskellige inkarnationer. "Hahaha!! Jeg kan ikke tro, han virkelig vil gøre det dér!!" kan man måske le og sige én gang, men 123. gang er overraskelsen og chok-elementet så godt som forsvundet, og man savner den gamle komiske kreativitet, der karakteriserede Carrey i Bruce Almighty og I, Myself and Irene. Yes Man er nok en af de bedre film, der går i biografen for tiden, men det siger bestemt mere om udvalget, end det gør om selve filmen.

3/6
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 filmz-Don Drift 15 år siden

Jeg har lige været inde og se den igår, syntes den er hylende morsom :)

Rigtig god film :D
"Sideways, all days!"

Skriv ny kommentar: