Budskabet er klart og tydeligt i “You Don’t Mess With the Zohan”: Vi gider ikke mere krig. Og med blik for hvem der her er de stridende parter, så gør det Adam Sandlers seneste film til en ganske aktuel størrelse. Alligevel er det den rablende komik og lunefulde galskab blottet for velkendte klicheangreb, der gør nærværende film til noget ganske særligt. Hylemorsomt på den vamle måde.
#1 Graversen 15 år siden
Ah hva-be-har?
Jeg gir filmen 1 ud af 6 stjerner for jeg syntes det er en relativ typisk Adam Sandler komedie, bare endnu mere lam.
De fleste af jokesne har vi set et utal af gange før. Fx den hvor man ser overkroppen af to personer som står over for hinanden og pludselige kommer den ene persons ben op og sparker den anden person i ansigtet. Derefter kommer begge ben op, mens kroppen på personen bliver stående oprejst.
Jeg vil tro den "joke" første gang blev set i Austin Powers - Gold Member og er siden blevet godt brugt i de forfærdelige Disaster Movie, Superhero Movie, mm. og nu også af Adam Sandler!
Det kan også bare være jeg at humoren ik lige er min kop ske, jeg syntes derimod at filmen Pineapple Express klart er den bedste komedie fra 2008!
#2 Slettet Bruger [3152097055] 15 år siden
#3 The Duck 15 år siden
#4 Slettet Bruger [3152097055] 15 år siden
#5 Spanner 15 år siden
Og som #1 korrekt skriver så er det hele set før.
1/6
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 Collins 15 år siden
4/6 herfra.
#7 MOVIE1000 15 år siden
#8 pr0fane 15 år siden
#9 theassociate 15 år siden
#10 elwood 15 år siden
Likes it.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"