Budskabet er klart og tydeligt i “You Don’t Mess With the Zohan”: Vi gider ikke mere krig. Og med blik for hvem der her er de stridende parter, så gør det Adam Sandlers seneste film til en ganske aktuel størrelse. Alligevel er det den rablende komik og lunefulde galskab blottet for velkendte klicheangreb, der gør nærværende film til noget ganske særligt. Hylemorsomt på den vamle måde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Graversen 15 år siden

"men ofte er han sovset ind i unødvendige platheder og klicheer. Det er han ikke her, hvor de muntre indslag har noget friskhed og fornyelse over sig"

Ah hva-be-har?
Jeg gir filmen 1 ud af 6 stjerner for jeg syntes det er en relativ typisk Adam Sandler komedie, bare endnu mere lam.
De fleste af jokesne har vi set et utal af gange før. Fx den hvor man ser overkroppen af to personer som står over for hinanden og pludselige kommer den ene persons ben op og sparker den anden person i ansigtet. Derefter kommer begge ben op, mens kroppen på personen bliver stående oprejst.
Jeg vil tro den "joke" første gang blev set i Austin Powers - Gold Member og er siden blevet godt brugt i de forfærdelige Disaster Movie, Superhero Movie, mm. og nu også af Adam Sandler!

Det kan også bare være jeg at humoren ik lige er min kop ske, jeg syntes derimod at filmen Pineapple Express klart er den bedste komedie fra 2008!
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3152097055] 15 år siden

Hvis filmen virkelig er så god, som kaduffo hævder, så er der vist nogen i films marketingafdeling, der bør skamme sig. Traileren er noget af det mest uindbydende, jeg nogensinde har set.
Gravatar

#3 The Duck 15 år siden

Woah, 5 for filmen, jeg anser det som en af de dårligste film jeg nogensinde har set, og tøver altså ikke med at give den 1/6.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3152097055] 15 år siden

I #2 mener jeg i øvrigt ikke "Filmz'", men "filmens". :-)
Gravatar

#5 Spanner 15 år siden

Jeg mås tilslutte mig skaren, der regner denne blandt de ringeste af Adam Sandlers platheder. Jeg fandt den kun marginalt bedre og sjovere end The Guru.

Og som #1 korrekt skriver så er det hele set før.

1/6
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 Collins 15 år siden

Enten er man til det, eller også er man ikke.

4/6 herfra.

Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#7 MOVIE1000 15 år siden

synes det er adams bedste film den kan ikke sammenlignes med de andre han har lavet en typisk adam sandler film ville være at i en scene hvor han råber (hader dem) synes at selve plottet er rigtig godt fundet på så jeg giver den 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 pr0fane 15 år siden

Helt igennem forfærdelig film. Adam Sandler er ikke ligefrem guds gave til filmbranchen, men blandt hans komedier har der dog været en håndfuld tålelige film. You Don't Mess with the Zohan er IKKE en af dem, og jeg synes klart den er blandt de værste film jeg har set i 2008.
Gravatar

#9 theassociate 15 år siden

Super anmeldelse der stemmer helt overens med min begejstring for filmen :) Spot on.
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

[url= Kaminski[/url]

Likes it.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: