“Young Adult” er uden tvivl en film, der ville have fungeret langt bedre som rendyrket drama. Det kan godt være, at filmen er blevet fremlagt som en komedie, men her er ingen særligt sjove one-liners eller kække situationer. Her er bare en taber, der prøver at genopfinde sig selv ved at bruge fortiden som middel. Om hun nogensinde gør det, vil jeg ikke afsløre her, men lad det bare være sagt, at Mavis’ personlige rejse i filmen aldrig synes at have noget klart mål.

Se også: Filmz TV: “Safe House”- og “Young Adult”-interviews

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 12 år siden

Selvom jeg nok ville rykke karakteren et hak op, er jeg meget enig med selve anmeldelsen. Patton Oswalt gør dog for mig, at det komiske i filmen fungerer, imens den sidste halve times tid ligeså giver den rodede første time et spark i røven.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 12 år siden

Er også en karakter højere. Er specielt glad for slutningen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg kunne ret godt lide filmen og ville ende på 5 små stjerner. Den er klart bedre end Juno, men når ikke helt Up In The Air.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 12 år siden

Say whaaaat?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 MMB 12 år siden

whaaaat
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 12 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
Say whaaaat?!


Lord Beef Jerky (4) skrev:
whaaaat
Jeg skal gerne gentage;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: