“Zodiac” er endnu en triumf for en af tidens største filmmagere, David Fincher. Igennem næsten tre timers spilletid sørger instruktøren, skuespillerne og de utallige mirakelmagere bag kameraet for at fastholde ens koncentration fra start til slut. Transferet er et af markedets absolut bedste, lydsporet er fremragende, og der medfølger timevis af eksemplarisk ekstramateriale. Årets hidtil mest uundværlige Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 cansi 15 år siden

Hvor mange er her overbeviste om at ARTHUR LEIGH ALLEN er morderen... Jeg er så overbevist som man overhovedet kan være... En af mine ynglings scener fra filmen er der hvor William Armstrong og Dave Toschi også deres kommissære sidder og snakker med ham advokaten i tlf. Der hvor de fremlægger alle deres ledetråde, også har vi jo også den sidste scene i filmen.
David Fincher har selv sagt at han er overbevist om at han er Zodiac...

So what do you guys say?
Gravatar

#42 filmz-Bruce 15 år siden

#41 Overbevist.
Ved den første direkte konfrontation er der så mange spørgsmål/ledetråde, som ikke blot kan være indicier, at det er uhyggeligt, at man har fulgt andre veje. Uret alene er mere end en tilfældighed.


Men alle scener fra en film i 2007 er jo ynglingsscener :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 Patriarch 15 år siden

#41

Spoiler tags?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#44 MadMartigan 15 år siden

#41 & #42

100% Enig
I'm your huckleberry...
Gravatar

#45 keitel 15 år siden

Tjah, jeg faldt sgu også i søvn halvejs i den, men vil da prøve at give den en chance igen, har det bare lidt med at når man ser sådan en film og ved at sagen ikke bliver opklaret så mangler jeg lidt lysten til at se den.
Gravatar

#46 Guts 15 år siden

SÅ SKETE DET!

Jeg fik anskaffet mig Zodiac Directors Cut på Blu-Ray.
Glæder mig til at se om jeg er enig med anmeldelsen. Har en fornemmelse af at vi er ganske enige.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#47 filmz-Le Samouraï 15 år siden

#25 - Arto har ringet. De savner dig.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#48 filmz-mcclane 15 år siden

jeg synes den er rigtig god en af min favorit film...
Gravatar

#49 McPeter 15 år siden

Nogen der ved hvor den kan købes med DK subs til billigst penge?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#50 Yoda 15 år siden

#49

Jeg gav 199,- hos CDON med følgende vegakode 73QY94gt (den er helt ny, så den skulle fungere)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: