“Zodiac” er endnu en triumf for en af tidens største filmmagere, David Fincher. Igennem næsten tre timers spilletid sørger instruktøren, skuespillerne og de utallige mirakelmagere bag kameraet for at fastholde ens koncentration fra start til slut. Transferet er et af markedets absolut bedste, lydsporet er fremragende, og der medfølger timevis af eksemplarisk ekstramateriale. Årets hidtil mest uundværlige Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 cansi 15 år siden

Første gang jeg så den var jeg ikke så vild med den.

Men her sidste måned gav jeg den en chance til, og ja nu har jeg set den 3 gange på en måned. Er simpelthen vild med den, og den står også i min liste over sidste års bedste film... Fantastisk arbejde fra alle som har været med til at lave denne film... Og The Insider igen viser du hvorfor du er min ynglings anmeldelder:D
Gravatar

#12 filmz-Bruce 15 år siden

Så ung er han altså heller ikke :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 nygaardpetersen 15 år siden

Helt fantastisk film og god anmeldelse. har dog ikke set dir.cut versionen.

Har ikke en blu-ray endnu, men dette er bliver da helt klart en af de første film jeg skal have dertil.
Gravatar

#14 The Insider 15 år siden

#11, we aim to please :-)

#12, hehe ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 sluppermand 15 år siden

Zodiac er uden tvivl David Finchers bedste film. En djævelsk god thriller, der får nakkehårene til at rejse sig gang på gang. Istedet for at bruge smarte kameravinkler og lækre effeker, har Fincher skabt en næsten Hitchcocksk old school thriller. Skuespillet er fantastisk og især Mark Ruffalo giver en virkelig overbevisende præstation som en real-life Dirty Harry. En fremragende film 9/10
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#16 BN 15 år siden

#3 - bruce:

Det siger du bare for at få mig til at se den ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 filmz-dogacc 15 år siden

Rigtig fascinerende film, som jeg vil give 5/6, men det er ikke Jake Gyllenhals bedste præstation, han er bedre som sindsforvirret, tidsrejsende og verdenredende superhelt.
Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
Gravatar

#18 filmz-Kragmose 15 år siden

Fantastisk film, den skal hjem på hylden :)
Gravatar

#19 El vez 15 år siden

#16 Du kan da bare holde dig til LOTR, hvis du ikke vil se Finchers mesterværk :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Kruse 15 år siden

Rigtig god anmeldelse og jeg er enig i alt du siger! Jeg elsker David Fincher og Zodiac. Utroligt at filmen ikke vandt en Oscar, og jeg håber da at Fincher med The Curious Case of Benjamin Button, får den Oscar han fortjener.

Selvom at jeg ejer Zodiac på DVD, vil jeg da kraftigt overveje at anskaffe den på Blu-Ray også.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: