“Zoolander” er en herlig film, som også ser godt ud på DVD. Fyldt med masser af ekstra materiale. Lyd og billede er også i den flotte ende. Klart en anbefalingsværdig DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-0scar 21 år siden

Dette må nok siges at være den ringeste film nogensinde! - Underholdende er det sidste den er - hvis i nogensinde får lyst til at kaste op skal i bare leje den!
Giv mig bare tæsk med en fladfisk og kald mig fader Josef, men hvis man kan lide den film er man lige til indlæggelse!
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Noooooo, jeg vil ikke indlægges....

Det er et meget tyndt plot - men for f**den hvor jeg grinte, da Zoolander fik fremvist modellen af den skole de ville bygge.

Mugatu: "I give you... "The Derek Zoolander Center for Kids Who Can't Read Good."
Zoolander: What is this?!!! - A center for ants?! How can we be expected to teach children to learn how to read if they can't even fit inside the building?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 Michael Andersen 21 år siden

#1
Du må er også gerne skrive mig på listen til indlæggelse.
Scenen som Vassago beskriver kan jeg stadig grine af.

"Zoolander" er en meget charmerende film, med masser af små sjove finurligheder, og en fed parodi på selvhøjtidlige modeller.

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Har ikke set filmen med LOL bare ved at læse # 2...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 inflector 21 år siden

Jeg syntes nu også at den var ret spas, ikke en klassiker, men hvis man lige er i støddet er den totalt sjov :D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 filmz-skjold 19 år siden

Jeg syntes godt nok også den er genial.. Totalt plat.
Gravatar

#7 [email protected] 18 år siden

Den er sjov men ikke Go´

Skriv ny kommentar: