Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

har hørt at filmen skulle være okay-god-dårlig alt afhængig af hvad man synes - de fleste er dog til den dårlige side.

er billed og lyd på denne film egentlig gof ?

http://www.blu-ray.com/movies/10000-BC-Blu-ray/315...
Gravatar

#2 MMB 13 år siden

Personligt hører filmen til en af de kedeligste, jeg har set.
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 13 år siden

jeg har ikke selv set den såhhhh men jeg har mlulighed for at købe den i den udgave jeg vil have (I know).....såååhhhh spørgsmålet er jo lige om den er værd at investere i.
Gravatar

#4 chandler75 13 år siden

Selve filmen er så dårlig, at det i sig selv har en vis underholdningsværdi. Fotomodeller med tandpastasmil, der render rundt i stenalderen osv.

Uden tvivl Emmerichs ringeste. Lidt sjovt at tænke på, at han senest står bag "Anonymous", der godt kunne se ud til at blive en Oscar-contender...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 Collateral 13 år siden

chandler75 (4) skrev:
Uden tvivl Emmerichs ringeste. Lidt sjovt at tænke på, at han senest står bag "Anonymous", der godt kunne se ud til at blive en Oscar-contender...

Dårligere end "2012"...? nu er jeg jo nærmest nødt til at se den. Har den faktisk stående.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 HelmerJ 13 år siden

Filmen har et flot billede, erindre jeg. Men det er vidst også det eneste positive jeg kan komme i tanke om

Mark Malmstrøm (1) skrev:
har hørt at filmen skulle være okay-god-dårlig alt afhængig af hvad man synes

Epic quote

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 colocho 13 år siden

En af de værste film jeg har set, det er så meget galt med den film...
Men som Chandler siger, så kan det dog også ha' en vis underholdningsværdi :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 13 år siden

Den er underholdende nok i al sin elendighed som de fleste siger. Så den back to back med Apocalypto, og kan personligt ikke helt forstå hvorfor alle hylder den ene og hader den anden... ingen af dem er særligt stærke efter min mening, men alligevel på sin vis underholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 HelmerJ 13 år siden

Hvis der er mere plads i din båd hopper jeg gerne ombord, Apocalypto er da det væreste skrammel jeg længe har brugt tid på.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10 Collateral 13 år siden

Jeg synes godt om "Apocalypto" da jeg så den. Jeg husker den som værende både rå og velsammensat, med mange modige valg undervejs. Blandt andet en meget begrænset dialog, og nogle voldsomt ubehagelige øjeblikke undervejs.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: