Nu går den ikke ret meget længere. Jeg må og skal eje Alien Quadrilogy bokaen!!!
Mit eneste problem er bare, at hvis man kigger på DVDCompare, så er der en del forskelle afhængig af, hvilken region man køber. R1 bliver bedømt til at være den bedste, men det er sjovt nok også den suverænt dyreste...
Hvor kan man gøre et køb, der kan siges at være "bedst til prisen"?
Og hvis der ikke er nogen vej uden om R1, hvor kan man så få den billigst? Den har jo snart været ude i et pænt stykke tid, men jeg har ikke fundet den til under 500 spir!
Hvorfor er Fincher ikke med på kommentar-sporet i Quadrilogy Boksen på 3'eren? Alle de andre instruktører er med på deres film... Ikke at jeg hører kommentar-sporet, men var bare nysgerrig...
Hvorfor har folk så meget i mode Alien: Ressurection? Skulle jeg liste filmene efter hvor gode de er, så ville jeg sige: 1. Aliens 2. Alien: Ressurection 3. Alien 4. Alien3
Jeg kan rigtig godt lide den. Filmene har jo virkelig prøvet at skille sig ud fra den første og digte videre på universet, samtidig med at de holder sig til den originale historie, og jeg synes at 4'eren gør det kanon, plus at den er MEGET underholdende... Men jeg vil da gerne høre jeres meninger... :)
David Fincher var den eneste af seriens 4 instruktører, som ikke ønskede at medvirke i "Alien Quadrilogy" projektet, hvilket naturligvis er en skam, da det forhindrer os i at få et komplet billede af, hvordan filmen blev lavet, og hvor svært det var for Fincher at lave filmen pga. pres fra produktionsselskabet.
og...
Så kommer vi til den kontroversielle "Alien 3" bonusdisc. Hvorfor er den kontroversiel? Jo, som sagt var der masser af bøvl under optagelserne af filmen, eftersom Fox konstant åndede Fincher i nakken, og blev ved med at diktere, hvordan filmen skulle se ud. Dette ubehagelige faktum skulle filmens bagmænd have diskuteret en hel del i dokumentarerne til "Alien 3" som fulgte med på denne bonusdisc, men Fox har klippet over 30 minutter ud af dokumentarerne til denne udgivelse. Adskillige negative bemærkninger omkring Fox er blevet skåret væk, og adskillige videoklip fra optagelserne, hvor Fincher åbenlyst diskuterer sin frustration over producernes håndtering af hele affæren, er også blevet revet ud. Dette er naturligvis en skam, da det frarøver os muligheden for at få hele historien at vide, og da det giver et mere farvet og manipuleret indtryk af de kaotiske optagelser. Det er garanteret pga. censureringen af disse dokumentarer, at der gik så lang tid, før udgivelsesdatoen af "Alien Quadrilogy" boksen blev offentliggjort. Charles de Lauzirika fjernede desuden sit navn fra "Alien 3" dokumentarens rulletekster i protest.
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List) --------------- DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#6 - Ang. Alien 4, så syntes jeg at den egentlig er meget god optil det punkt hvor der kommer den der nye alien. Det, IMO, holder bare ikke og ødelægger filmen rimeligt meget.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#1 Outbound Sith 19 år siden
Mit eneste problem er bare, at hvis man kigger på DVDCompare, så er der en del forskelle afhængig af, hvilken region man køber. R1 bliver bedømt til at være den bedste, men det er sjovt nok også den suverænt dyreste...
Hvor kan man gøre et køb, der kan siges at være "bedst til prisen"?
Og hvis der ikke er nogen vej uden om R1, hvor kan man så få den billigst? Den har jo snart været ude i et pænt stykke tid, men jeg har ikke fundet den til under 500 spir!
Fox Mulder
#2 Zelle 19 år siden
#3 filmz-Munk 19 år siden
Kender dog ingen australske dvd forhandlere, så kender kun axel der har den!
- Steve Carell
#4 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#5 dyg 19 år siden
#6 Herrguth 19 år siden
Hvorfor er Fincher ikke med på kommentar-sporet i Quadrilogy Boksen på 3'eren? Alle de andre instruktører er med på deres film...
Ikke at jeg hører kommentar-sporet, men var bare nysgerrig...
Hvorfor har folk så meget i mode Alien: Ressurection?
Skulle jeg liste filmene efter hvor gode de er, så ville jeg sige:
1. Aliens
2. Alien: Ressurection
3. Alien
4. Alien3
Jeg kan rigtig godt lide den. Filmene har jo virkelig prøvet at skille sig ud fra den første og digte videre på universet, samtidig med at de holder sig til den originale historie, og jeg synes at 4'eren gør det kanon, plus at den er MEGET underholdende...
Men jeg vil da gerne høre jeres meninger... :)
#7 filmz-principia 19 år siden
og...
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#8 Zelle 19 år siden
#9 El vez 19 år siden
http://www.filmz.dk/reviews/view/408/