Er der nogen der har set den japanske version af Alien quadrilogy til en rimelig penge, den må jeg bare eje, men den er ret dyr de steder jeg har set den
Det er meget normalt at man kan finde australske udgivelser med danske undertekster.
Dette skyldes at australien får de samme udgivelser som vi får i europa, de kodes bare til R4 i stedet for R2, og i mange tilfælde er de dobbeltkodet til R2 og R4, så der er i realiteten ikke noget som helst forskel på dem og de europæiske udgivelser.
#1 filmz-jimmil 20 år siden
Altså den version med DTS på ale filmene
#2 Herrguth 19 år siden
Disse 2 versioner ens?
Alien Quadrilogy hos CD-WOW
Alien Quadrilogy hos Axelmusic
Håber nogen kan hjælpe...
#3 Old Son 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
#5 filmz-Kadann 19 år siden
Prøv lige at kigge på den på Axel igen :) Der er et australsk flag ud for den og der står "2" under Region.
#6 Herrguth 19 år siden
Det var egentlig dem jeg mest tænkte på... (Det skulle jeg nok have skrevet!) ;)
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Det er meget normalt at man kan finde australske udgivelser med danske undertekster.
Dette skyldes at australien får de samme udgivelser som vi får i europa, de kodes bare til R4 i stedet for R2, og i mange tilfælde er de dobbeltkodet til R2 og R4, så der er i realiteten ikke noget som helst forskel på dem og de europæiske udgivelser.
#8 Herrguth 19 år siden
Men det betyder det så at der også er danske tekster på den på CD-wow?
For så vil den jo være billigere at købe på CD-wow end hos Axel...
Og tak for hjælpen, det går altid hurtigt herinde...
#9 lagoni 19 år siden
#10 El vez 19 år siden