Gravatar

#11 Collateral 19 år siden

#10: Hvilket fjols.. Folk går rundt at bruge så mange ord som de ikke ved hvad betyder... Især små børn kan mange ord som de sikkert dårligt ved hvad betyder... F. eks. hørte jeg om den her lille dreng der havde brugt ordet "bøsse" som skældsord... Hvilket en af mine venner (som passede ham) overhørte... Så der senere havde han spurgt hende hva det egentlig betød! Ord mister deres betydning... Vi siger "Hav en god dag" konstant men mener vi det ikk mere som et vi ses`?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Collateral 19 år siden

#10: Hvilket fjols.. Folk går rundt at bruge så mange ord som de ikke ved hvad betyder... Især små børn kan mange ord som de sikkert dårligt ved hvad betyder... F. eks. hørte jeg om den her lille dreng der havde brugt ordet "bøsse" som skældsord... Hvilket en af mine venner (som passede ham) overhørte... Så der senere havde han spurgt hende hva det egentlig betød! Ord mister deres betydning... Vi siger "Hav en god dag" konstant men mener vi det ikk mere som et vi ses`?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 El vez 19 år siden

Generelt er http://www.dvdcompare.net en god side til at finde ud af hvilken udgivelse af en film man boer gaa efter.

Proev at slaa den op der, lotr-sw-fan :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 PredatorX 19 år siden

Jeg synes personligt det er en rigtig god film. Fuck alt det nazi/racisme crap. Filmen handler i virkeligheden om at blive voksen, meget længere er den egentlig ikke.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 HelmerJ 19 år siden

"hvordan kommer man egenligt i gang med sådan en syg hobby som Nazisme, med så slå folk ned og sådan noget?" "Det er et projekt som er styttet af kommunen, Vi er sådan nogen friske unge nazi fyre som godt kan li at holde en ordenlig fest for Adolf Hitler." Casper og Gentleman Finn.

Folk kan omvendes.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#16 davenport 19 år siden

Nazist, pædofil og gentleman!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 elwood 19 år siden

den her film har stadig den for mig, grummetste scene, jeg ved godt der er maneg flim som er onder og mere modbydlig, men for mit vedkomne vil "Kantsten scenen" altid være en der vækker ubehag i mig uanset hvor mange gange jeg ser den film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 davenport 19 år siden

Bare lyden af fortænder der skraber mod sten. Det er ikke 2 ting der passer sammen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 elwood 19 år siden

argg sku du lige nævne lydene, nu får jeg det sku dårligt igen. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-Bruce 19 år siden

Tak, hvem renser lige mit keyboard :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: