Gravatar

#1 filmz-vassago 19 år siden

Nu er det ikke lige hver eneste dag jeg husker at kigge forbi Axelmusic.dk hjemmesiden, og derfor har jeg oprettet denne lille tråd hvor man, hvis man har tid og lyst, lige kan skrive hvad der kan findes bag dagens låge så man ikke glemmer et godt tilbud.

Jeg kan jo så lige starte op med den første låge, 1.dec.

Nightmare on Elm Street Box
Discs: 5
Region 2 UK
Lyd: DD 5.1
Video: 1.85:1
Info: indeholder desværre kun de 5 første film i serien
Pris: 199.95
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 filmz-ken-greve 19 år siden

Så er det nu man tænker, om man skal købe den box, eller vente på nogen andre ting? Ellers kommer der til at mangle penge på et tidspunkt :P
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#3 Herrguth 19 år siden

Der er kun 5 film i den boks Axelmusic.dk har på tilbud nu...
Der findes en box (dog i R1) med 8 discs, hvor alle 7 film (altså de 7 film FØR Freddy vs. Jason) er på, samt en 8 disc med extras... Den koster dog 549,95...
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 19 år siden

#2 Hvis de gør som sidste år, kan man godt vente med at købe den, og så vende tilbage, når de laver "tilbuds-opsamlingsheats" og købe det, man ikke fik købt den pågældende kalenderdag. Ja, altså, forudsat, at skidtet ikke bliver udsolgt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 McPeter 19 år siden

#4 - men det kunne man så også godt opleve at nogle ting blev ret så hurtigt! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 filmz-jimmil 19 år siden

det er meget sjovt for Axel havde den samme freddy æske som kalender gave sidste år, vel og mærke til samme pris. gad vide om de også får willow i år? til 50 ,-
Gravatar

#7 McPeter 19 år siden

Tja... så tror jeg da at jeg vil købe Willow - igen... Sidste år løb de tør for den, så folk der havde bestilt den fik et substitut-tilbud til samme pris... Og der var jeg selvfølgelig iblandt... :-/ Men hvad - så fik min mor da en julegave ud af det! :-) Købte Thelma & Louise (S.E. tror jeg?) til hende...
Gravatar

#8 McPeter 19 år siden

Dag nr.2: Pearl Harbour D.C. 4-disc til 119,-
Gravatar

#9 filmz-vassago 19 år siden

#8: okay pris, hvis man da kan li' filmen, jeg har helt lyst til at købe den bare fordi den udgivelse er fed, men for s*tan hvor jeg dog hader den film :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 dyg 19 år siden

#9 - Vi har lige diskuteret samme emne inde på chatten. Er udgivelsen fed nok til, at man kan se bort fra hvor ringe den film er.. Om ikke andet, så er der da sikkert et sort får i enhver familie, der kan lide den film, i så fald: Fin julegave.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: