Er der overhovedet nogen herinde, som ikke allerede er i beiddelse af SW boka'en? Didn't think so...
(Ja, jeg ved godt, at Axel's julekalender ikke KUN er for Filmz-læsere, men dette års kalender er da lidt til grin. Som jeg husker det, var den langt bedre sidste år. Men alting var jo også meget bedre, da man var yngre... :P)
Så skal det måske lige nævnes til alle dem der var sure over den højre pris på Godfather, at det var en fejl, og at den kun koster 350,- (kan købes idag også).
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#166 - ja, de har haft lidt problemer med at opdatere priserne på deres kalender-gaver - så også LOTR:TTT CEE til 599,- den anden dag, men senere blev den nedsat til 449,- - det kan være man kan købe SW boka'en til 200 imorgen?! :-) Har du forresten skrevet til dem så de er klar over det?
#161 ks 19 år siden
#162 Outbound Sith 19 år siden
(Ja, jeg ved godt, at Axel's julekalender ikke KUN er for Filmz-læsere, men dette års kalender er da lidt til grin. Som jeg husker det, var den langt bedre sidste år. Men alting var jo også meget bedre, da man var yngre... :P)
Fox Mulder
#163 cyberzed 19 år siden
#164 dyg 19 år siden
#165 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#166 Zelle 19 år siden
#167 McPeter 19 år siden
#168 Zelle 19 år siden
#169 McPeter 19 år siden
Ok - har lige set det og forstået hvad du mente! :-)
#170 MuManden 19 år siden