Jeg har nu læst så meget om forskellige animerede superhelte-serier herinde. Er der nogen der ligger inde med en komplet liste over udgivelserne med Batman, Superman og Justice League som der bliver snakket så meget om herinde (bl.a. med Mark Hamill som Jokeren)? Jeg ville nemlig meget gerne begynde at købe dem hjem og se dem... Men ved ikke helt hvor jeg skal starte, da jeg ikke rigtig kender universet (udover fra filmene), og det virker som om der er ret mange udgivelser.
Hele det såkaldte DC Animated Universe består af følgende serier:
Batman: The Animated Series (Volume 1) Batman: The Animated Series (Volume 2) Batman: The Animated Series (Volume 3) Batman: The Animated Series (Volume 4)
Superman: The Animated Series (Volume 1) Superman: The Animated Series (Volume 2) Superman: The Animated Series (Volume 3)
Batman Beyond (Season 1) Batman Beyond (Season 2) Batman Beyond (Season 3)
Justice League (Season 1) Justice League (Season 2)
De er nu tilføjet til min Wishlist hos Axel og DVDPacific.
Du har skrevet Justice League to gange. Er det fordi der er to forskellige? Når jeg søger hos Axel kommer der både "Justice League of America Season 1 + 2" og "Just League Unlimited Season 1 + 2".
Edit: Hov! Jeg ser nu at der rent faktisk står Unlimited i din post. Jeg må have overset det første gang... Ups!
#1 Herrguth 17 år siden
Jeg har nu læst så meget om forskellige animerede superhelte-serier herinde.
Er der nogen der ligger inde med en komplet liste over udgivelserne med Batman, Superman og Justice League som der bliver snakket så meget om herinde (bl.a. med Mark Hamill som Jokeren)?
Jeg ville nemlig meget gerne begynde at købe dem hjem og se dem... Men ved ikke helt hvor jeg skal starte, da jeg ikke rigtig kender universet (udover fra filmene), og det virker som om der er ret mange udgivelser.
#2 filt 17 år siden
Batman: The Animated Series (Volume 1)
Batman: The Animated Series (Volume 2)
Batman: The Animated Series (Volume 3)
Batman: The Animated Series (Volume 4)
Superman: The Animated Series (Volume 1)
Superman: The Animated Series (Volume 2)
Superman: The Animated Series (Volume 3)
Batman Beyond (Season 1)
Batman Beyond (Season 2)
Batman Beyond (Season 3)
Justice League (Season 1)
Justice League (Season 2)
Justice League: Unlimited (Season 1)
Justice League: Unlimited (Season 2)
Derudover er der også følgende spillefilm:
Batman: Mask of the Phantasm
Batman & Mr. Freeze: Subzero
Batman Beyond: Return of the Joker (UNCUT)
Batman: Mystery of the Batwoman
Alle er de mere eller mindre del af en kæmpemæssig mytologi der går over ca. 65 år.
#3 Herrguth 17 år siden
De er nu tilføjet til min Wishlist hos Axel og DVDPacific.
Du har skrevet Justice League to gange.
Er det fordi der er to forskellige?
Når jeg søger hos Axel kommer der både "Justice League of America Season 1 + 2" og "Just League Unlimited Season 1 + 2".
Edit: Hov! Jeg ser nu at der rent faktisk står Unlimited i din post. Jeg må have overset det første gang... Ups!
#4 filt 17 år siden
#5 Herrguth 17 år siden
#6 filt 17 år siden
Batman: The Animated Series (Volume 1)
Batman: The Animated Series (Volume 2)
Batman: Mask of the Phantasm
Batman: The Animated Series (Volume 3)
Batman & Mr. Freeze: Subzero
Batman: The Animated Series (Volume 4)
#7 Herrguth 17 år siden
Har lige bestilt Mask of the Phantasm meget billigt på Play. Og vil straks bestille BtAS Vol. 1 hjem...
#8 filt 17 år siden
#9 elwood 17 år siden
It is I The Jokester!
mmm Mark Hamill
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 e-male 17 år siden