Gravatar

#21 El vez 17 år siden

Well there is a literal connection, Dude...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 filmz-Louise-her 17 år siden

Har lige købt alle 3 Batman beoynd til min lillebror i julegave - glæder mig til at se med =)

Købte den på iMusic.dk tror jeg den hedder. det kan anbefales!
Gravatar

#23 filmz-Liou 16 år siden

Ah ja... Batman the Animated Series... en af mine absolute favorit serier fra barndommen. Kan huske hvordan jeg Søndag efter Søndag sad tæt op af skærmen og fulgte Snurre Snups Søndagsklub som dengang blev afsluttet med Batman. Jeg har de 2 danske Batman the Animated Series udgivelser... altså Vol 1 og Vol 2 der mere eller mindre svare til de Amerikanske bortset fra at der er Dansk tale og Tekst. Skal helt sikkert også have fat i de 2 andre Volumes og Superman the Animated Series... Batman Beyond bliver nok også købt hjem sammen med Justice League Unlimited... var dog ikke så vild med den første Justice League serie så ved ikke helt med den... ikke at jeg ikke kunne finde på at købe dem for at færdiggøre samlingen. Skal dog først have købt en masse Disney Sjov udgivelser som Darkwing Duck og Ducktales hjem. Jeg er glad for endelig at have taget Region 1 DVD til mig... ellers havde jeg aldrig kunnet få fat på disse herlige minder igen.

Skriv ny kommentar: