#4: jojo, jeg er med på at der er et soundtrack og en tegneserie med :-) Når jeg skrev mv. mente jeg ekstramateriale på diskene. Det ser jeg så derudover næsten aldrig, så bare filmen er den samme er jeg tilfreds
De havde sikkert en lækker udgave der nu er væk. Alle 2-disc usgivelserne ser ud til at være ens, der er endda også udgivelser med tegneserierne i flere regioner.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 jacob_uno 19 år siden
#2 cyberzed 19 år siden
Så vidt jeg kan se nu er der:
1. Bare filmen
2. 2disc
3. 2disc med tegneserie
4. 2disc + soundtrack med tegneserie
#3 filmz-kaotmus 19 år siden
#4 cyberzed 19 år siden
Umiddelbart ser det ud til at der er ret stor forskel på indeholdet af ekstramaterialet.
4. Har ikke nogen beskrivelse men jeg igen antager det er samme som i 3, dog er der 4 collectors cards med.
3. Skulle så vidt jeg kan se en ekstra comic book med (eller også er den bare ikke på listen i 4)
2. Har lidt mindre ekstra material, da jeg ikke kan se "Genesis of the Bat" på listen.
#5 filmz-kaotmus 19 år siden
Når jeg skrev mv. mente jeg ekstramateriale på diskene. Det ser jeg så derudover næsten aldrig, så bare filmen er den samme er jeg tilfreds
#6 putandtake 19 år siden
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=28066
- og den er jeg egentligt ret spændt på! Men der vil da uden tvivl på et senere tidspunkt komme en ny udgivelse af filmen.
#7 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 El vez 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 El vez 19 år siden