Gravatar

#1 filmz-Kredepops 17 år siden

Jeg havde købt denne udgivelse på dvd til min kæreste som godt kan lide H.C. Andersens historier, og så skulle soundtracket vist også være ret godt.

Det viste sig dog hurtigt at filmen er kopieret fra en forkert 'master'. Det er nemlig en working copy der ligger på dvd'en. Fyldt med ufærdige effekter heriblandt en del ufærdig bluescreen shots og steder hvor der burde have været et shot - men kun en storyboard tegning er sat ind. Lyden var heller ikke mixet færdig, meget lav visse stede og høj andre steder. Selv om jeg kun gav 70 kr. så var det rimeligt surt :(

Hvem kontakter man for at få en ordentlig kopi? Hvis den da findes? Skal jeg kontakte BBC eller den danske udgiver?

Det drejer sig om denne film
Gravatar

#2 El vez 17 år siden

Hvis du har købt den via hjemmesiden må du forsøte deres 'contact' mulighed og se hvad de siger.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-Kredepops 17 år siden

Tak El vez, men jeg har desværre købt den så åndssvagt et sted som på en Statoil tank. Jeg tror at jeg prøver BBC's contact funktion - det kan være at de kan sende det vidre op i hierakiet. Hvis alle de nordiske dvd'er har denne fejl er det jo en rimeligt stor bummert de har lavet.

Skriv ny kommentar: