Gravatar

#1 filmz-WSTE_M 20 år siden

Hej!
Jeg har læst et par reviews af boksen, og umidelbart lyd det meget godt, især pga. prisen.
Desværre er jeg ikke helt overbevist mht. kvaliteten på selve boksen, jeg har snakket med en som mente den var lavet af billig blik!
passer det ? er der nogen sites hvor man kan se den ??
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#2 filmz-karlerminven 20 år siden

jeg har den boks, og det er i hvert fald ikke blik den er lavet af (tror jeg, da), den er lavet af noget pap-lignende materiale (ved ikke hvad det hedder).. men udseenet af boksen er som en lille blikbox!
Så lige et lille spørgsmål: Hvor billig kan du få den ? For jeg har sikkert snydt mig selv, da jeg købte den!?!?
----
What is a not-joke?
Gravatar

#3 filmz-karlerminven 20 år siden

Fandt lige et billede af boksen her:

http://movieweb.com/dvd/cover_art.php?upc=67814917...

og umiddelbart ligner det faktisk det er en lille blik-box, som rent faktisk også ER lavet af blik, men sådan er min i hvert fald ikke!

Men ved nærmere eftersyn tror jeg det er den udgave jeg har.
----
What is a not-joke?
Gravatar

#4 El vez 20 år siden

Der er ikke særlig stor forskel på den gamle 2-disc dts udgave og 60th anniversary udgaven, førstnævnte kan som regel findes ret billigt men er selvfølgelig 'kun' i et alm digipak cover der ikke ligner tin overhovedet ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-WSTE_M 20 år siden

Jamen ser boksen da godt ud ?

#2: 182kr med levering
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Der er ingen grund til at ty til eBay, 60th anniversary fås hos cd-wow til under 150kr afhængig af sparelinks osv.

Den alm. 2-disc (der også har dts) kan fås de fleste steder i et digipak cover til 100kr, f.eks TP musik, eller 119kr hos Axel, der også har et billede af den. Det er en 2-disc, selvom der kun står 1 disc på axel siden.
Gravatar

#7 El vez 20 år siden

Her er også et billede af den billige.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

På cd-wow.fm koster den omregnet i danske kroner 140,- Det er da ikke galt for en fed udgave (selv om jeg personligt synes, at det er en l....film).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 El vez 20 år siden

#8 se #6 :)

#1 Angående indhold har DVDBeaver lavet en sammenligning af de to udgivelser:
Looking at the bitrate graph, I would guess that the only addition to the audio/video in the new edition is the French DUB and Spanish subtitles. Of course there is a whole second disc of Extra Features but my Bonus Disc is flawed (huge pixilation in the title menu and then freezes up). So my recommendation is not to upgrade if you have the first DVD (remember there were actually 2 - a DTS disc as well). I thought some improved compression might have been included, but it hasn't. There is a big debate about Edge Enhancement and this disc - yes it still has some - VERY minor though (see very bottom). Nothing to get excited over - but I find it a bit of a rip-off that they haven't improved the image at all. Great contrast and deep blacks. The film was shot with so many techniques that it can appear grainy and overly bright at times - purposely. The audio in the new edition is magnificent. Truly demo-quality. Remember purchasing this DVD is in no way acknowledging D-Day - you can do that in private. This is just a slick marketing ploy to sell more DVDs and they didn't even bother to improve the image. I think very little effort was put into this new DVD. $26 is a lot to pay for some Extras, especially if the disc is flawed (like mine)!

Image: Stick with the original
Sound: New 60th Anniversary
Extras: I like them both
Menu: I like the original

Link til sammenligningen.
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 20 år siden

Fik meget apropos et nyhedsbrev fra cdjapan angående Saving Private Ryan, hvor de reklamerer for denne udgave:

http://65.54.184.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&l...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: