Nogen der ved hvornår denne film udkommer i Danmark? Kan finde den på diverse udenlandske film sider og så den også til leje i Canada for næsten et år siden..... vil meget gerne se den?
Har den evt. får en latterlig dansk titel jeg ikke kender til?
Måske dumt spørgsmål, men det skal være med danske tekster så? Ellers har bl.a. Laserdisken en udgave med engelske tekster og Play en uden tekster vist.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er ikke interesseret i at købe den før jeg har set den. Jeg ville bare leje den. Desuden ville jeg købe den på blu ray, men jeg ikke har blu ray endnu (om et par måneder), og jeg vil jo gerne se den nu.
Plays udgave koster ca 40 kr, er det ikke ca det samme som det koster at leje en nyere film? Der er dog forsendelsestid i modsætning til leje.
Men vil give dig ret i det er lidt underligt den ikke er til at få, den har da kendte skuespillere og har været omtalt og der er næsten ingen steder der bare sælger den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 SpielbergFreak 14 år siden
Har den evt. får en latterlig dansk titel jeg ikke kender til?
#2 lagoni 14 år siden
#3 Kruse 14 år siden
#4 SpielbergFreak 14 år siden
undertekster er ikke relevant.
#5 lagoni 14 år siden
Men vil give dig ret i det er lidt underligt den ikke er til at få, den har da kendte skuespillere og har været omtalt og der er næsten ingen steder der bare sælger den.
#6 SpielbergFreak 14 år siden
....eller....
Det kan jo også være at Faderhuset har forhindret udgivelsen her i landet......
#7 Patriarch 14 år siden
#8 SpielbergFreak 14 år siden
#9 Skeloboy 14 år siden
#10 Patriarch 14 år siden
Føler mig inspireret til en ny signatur. Det er egentlig det bedste argument mod evolution.