Heysan every-one... Denne film er bare en must-own skive for mig og den fås ovenikøbet til en slik stortset overalt jeg har kigget. MEN, opdagede at den fandtes i en udgave med DTS-lydspor, og den er tilgengæld så godt som umulig at opdrive. Lykkedes mig at finde den hos Axel Music, men den var ikke på lager, så jeg skrev til dem og hørte om det nogen mulighed for den skulle komme "hjem" igen. Og her kommer det så, svaret; "Hej Martin, Det kan desværre ikke lade sig gøre, vi kan slet ikke skaffe den da den ikke bliver prodeceret mere." NOOOO!!!! Så mit indlæg her er vel bare et desperat sidste forsøg på at få fingrene i den udgave.. ellers må jeg jo bare tage til takke med DD :) ....lidt kræsen har man vel lov at være.. Når ja havde nær glemt spørgsmålet: Tænkte at der måske var nogen herinde der kendte til et sted der stadig havde den på lager? Mvh. Martin
#1 filmz-Lepton 20 år siden
Denne film er bare en must-own skive for mig og den fås ovenikøbet til en slik stortset overalt jeg har kigget. MEN, opdagede at den fandtes i en udgave med DTS-lydspor, og den er tilgengæld så godt som umulig at opdrive. Lykkedes mig at finde den hos Axel Music, men den var ikke på lager, så jeg skrev til dem og hørte om det nogen mulighed for den skulle komme "hjem" igen. Og her kommer det så, svaret;
"Hej Martin,
Det kan desværre ikke lade sig gøre, vi kan slet ikke skaffe den da den ikke bliver prodeceret mere."
NOOOO!!!!
Så mit indlæg her er vel bare et desperat sidste forsøg på at få fingrene i den udgave.. ellers må jeg jo bare tage til takke med DD :) ....lidt kræsen har man vel lov at være..
Når ja havde nær glemt spørgsmålet: Tænkte at der måske var nogen herinde der kendte til et sted der stadig havde den på lager?
Mvh. Martin
#2 nakalay 20 år siden
#3 filmz-Lepton 20 år siden
#4 nakalay 20 år siden
#5 filmz-Lepton 20 år siden