Jeg har fornemmet på et par indlæg hr på siden, at DVDsoon er ret lang tid om at levere, men hvor lang tid drejer det sig om? Taler vi uger eller måneder? De har i hvert fald nogle ret fornuftige tilbud, og så sender de portofrit året ud, men pakken skulle jo også gerne nå frem i år ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det kommer an på om de har varen på lager. Hvis dette ikke er tilfældet, så kan der sagtens gå 1-1½ måned før de sender. Er varen på lager, så er de ikke længere om det end alle andre.
Jeg taler selvfølgeligt kun udfra egne erfaringer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Takker, men man kan ikke se, om varen er på lager, så vidt jeg kan se. Eller er der noget, jeg har overset?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
jeg er selv nok lidt ef en stor køber fra det sted, kanon gode priser, og jeg syntes det ca. i gennemsnit ca 14-20 dage at få leveret mine film, men har desværre også varet ude for det tog næsten to et halvt måned "ROCKY box set"
Trækker de pengene med det samme, eller når de sender varen?
#1 filmz-yoshimura 20 år siden
#2 dyg 20 år siden
Jeg taler selvfølgeligt kun udfra egne erfaringer.
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 dyg 20 år siden
#5 filmz-jimmil 20 år siden
men alt i alt ok tider
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 nakalay 20 år siden