Det mest groteske er at havde man brugt sit tilgodehavende i en bestilling, så skulle man angiveligt modtage sine film, og ellers er pengene bare tabt.
I øvrigt, så har jeg lidt svært ved at se, hvordan et andet selskab kan køre siden videre uden ikke at overtage samtlige forpligtigelser i forhold til kunderne.
Og der er jo et problem ved at bruge sit tilgodehavende på den måde, fordi de har jo ændret siden, så man ikke kan se om filmene er på lager..
Jeg havde jo bestilt et par film for at bruge mit, som stod som available, men det betyder åbenbart bare at de har mulighed for at skaffe filmen, ikke at den er på lager.. så jeg har ventet 1½ måned på at de skulle komme på lager.
Men, nu er pengene jo bare tabt, fordi jeg gider ikke at tage chancen og håbe på at de trækker det via mit tilgodehavende, når man har fået ovenstående melding og de bæster skal helt sikkert ikke have flere af mine penge.
As of Monday December 12th, Canadian Distribution Services will begin to process all pending orders.
If you still wish to receive your products please do not modify your order and we will complete your order as soon as possible.
However, if you no longer wish to receive your order please cancel your order as soon as possible so that we may avoid any inconveniences.
You can cancel your order at your leisure by logging in to your account and opening the order located under the pending tab. Once there you will be presented with your order details. At the end of the details you will locate a red cancellation button. Simply click on this button to cancel the order.
If you have any further questions or concerns please contact us by email at [email protected].
We thank you for your time.
Det ser ud til at hvis man stadig har en ordre hos dvdsoon.com, så kan man forvente at få den snarest muligt. Dog vil ens credits nok ikke blive fratrukket :(
Jeg glæder mig dog til at få den ordre jeg har haft stående siden August.
As mentioned in the email sent on December 7th, Canadian Distribution Services now maintains DVDSoon.com. Unfortunately all inquiries regarding credits, refunds, replacements, and Fidelity iPoints cannot be addressed by Canadian Distribution Services.
For all inquiries and claims regarding credits, refunds, replacements, and Fidelity iPoints you can contact 9086 - 8316 Québec Inc. at the following address:
#72 Har du glemt Hafnia? En masse røvhuller som overtog Hafnia, flyttede alle aktiver over i et nyt firma, som de kaldte "Hafnia af 19??" og så kunne folk med tilgodehavende i det gamle hæderkronede firma få fingeren, med regeringens og det danske retssystems velsignelse!
Jo, det fungerer glimrende det system, også i Danmark.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
lige en lille opdatering. Fik i dag en mail fra dvdsoon om at min ordre fra d. 14/8 nu er ved at blive pakket og vil blive sendt i løbet af 24 - 72 timer. Hvis den kommer frem er det hermed bevist at grise kan flyve og julemanden findes. Troede helt bestemt at de penge var tabt.
#71 dyg 18 år siden
#72 putandtake 18 år siden
I øvrigt, så har jeg lidt svært ved at se, hvordan et andet selskab kan køre siden videre uden ikke at overtage samtlige forpligtigelser i forhold til kunderne.
#73 chronaden 18 år siden
#74 filmz-Kadann 18 år siden
Og der er jo et problem ved at bruge sit tilgodehavende på den måde, fordi de har jo ændret siden, så man ikke kan se om filmene er på lager..
Jeg havde jo bestilt et par film for at bruge mit, som stod som available, men det betyder åbenbart bare at de har mulighed for at skaffe filmen, ikke at den er på lager.. så jeg har ventet 1½ måned på at de skulle komme på lager.
Men, nu er pengene jo bare tabt, fordi jeg gider ikke at tage chancen og håbe på at de trækker det via mit tilgodehavende, når man har fået ovenstående melding og de bæster skal helt sikkert ikke have flere af mine penge.
#75 Scherlund 18 år siden
Dear Sir / Madam;
As of Monday December 12th, Canadian Distribution Services will begin to process
all pending orders.
If you still wish to receive your products please do not modify your order and we
will complete your order as soon as possible.
However, if you no longer wish to receive your order please cancel your order
as soon as possible so that we may avoid any inconveniences.
You can cancel your order at your leisure by logging in to your account and opening
the order located under the pending tab. Once there you will be presented with your
order details. At the end of the details you will locate a red cancellation button.
Simply click on this button to cancel the order.
If you have any further questions or concerns please contact us by email at [email protected].
We thank you for your time.
Det ser ud til at hvis man stadig har en ordre hos dvdsoon.com, så kan man forvente at få den snarest muligt. Dog vil ens credits nok ikke blive fratrukket :(
Jeg glæder mig dog til at få den ordre jeg har haft stående siden August.
#76 dyg 18 år siden
Dear Sir;
As mentioned in the email sent on December 7th, Canadian Distribution Services now maintains DVDSoon.com. Unfortunately all inquiries regarding credits, refunds, replacements, and Fidelity iPoints cannot be addressed by Canadian Distribution Services.
For all inquiries and claims regarding credits, refunds, replacements, and Fidelity iPoints you can contact 9086 - 8316 Québec Inc. at the following address:
9086 - 8316 Québec Inc.
1001, Boul. Montarville #75023
Boucherville Québec
J4B 7Z2
I thank you for your comprehension and apologize for the inconvenience.
#77 filmz-Bruce 18 år siden
Jo, det fungerer glimrende det system, også i Danmark.
#78 Scherlund 18 år siden
#79 filmz-Bruce 18 år siden
Bliver spændende at se om de skal "rehabiliteres" :) Har altid været glad for dvdimport.
#80 filmz-Kadann 18 år siden
De kan brænde i helvede, kan de. ;)