Ærgeligt. Jeg har heldigvis kun en ordre, der hænger ved dem, men det er så ovenikøbet Batman. Mask of Phantasm, som blev bestillt for 2 måneder siden og stadig er "on order". Men når jeg læser kommentarerne inde på DVDTimes, så bliver jeg sgu meget afskrækket, så jeg tror jeg er færdig med DVDSoon for nu - deres priser er alligevel også steget meget over de seneste par måneder.
Jep, de har også lavet ballade med min ordre. Bestilte Sin City for to måneder (!) siden og igår da jeg sendte en mail om hvornår den ville blive sendt, annullerer de den og The Singing Detective jeg også havde bestilt fra dem. Ikke nok med det, så er begge varer steget i pris, og de har ikke engang givet mig noget store credit....
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#13 Ligner til forveksling min historie - bare med Road To Perdition. Ved ikke rigtig om jeg gider brokke mig, da det 'kun' drejer sig om 55 kr. Hvis man så endelig vil bruge sin store credit, skal man købe en vare der er 4 gange så dyr ? Og jeg har ikke ret meget lyst til at smide flere penge i det skodfirma. Måske man bare skulle gå i banken og annullere handelen, hvis det da kan lade sig gøre ?
Jeg var åbenbart lidt for hurtig i #14. Jeg har nu fået min store credit.
#16 Hvis du vil bruge de $60 så skal du købe for $240 - altså smide $180 (ca. 900 kr.) ekstra! lige nu har du 300 kr. ude at svømme - vil du risikere 1200 kr ?
#11 ks 19 år siden
#12 elwood 19 år siden
Næh du den kære vaskebjørn, den ved man hvor man har 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 El vez 19 år siden
#14 Popeye 19 år siden
Ved ikke rigtig om jeg gider brokke mig, da det 'kun' drejer sig om 55 kr. Hvis man så endelig vil bruge sin store credit, skal man købe en vare der er 4 gange så dyr ? Og jeg har ikke ret meget lyst til at smide flere penge i det skodfirma.
Måske man bare skulle gå i banken og annullere handelen, hvis det da kan lade sig gøre ?
#15 El vez 19 år siden
#16 filmz-Kadann 19 år siden
Når de point er brugt, hvilket jeg ikke lige kan i øjeblikket, så er det 100% slut med DVDsoon for mit vedkommende.
#17 Popeye 19 år siden
#16 Hvis du vil bruge de $60 så skal du købe for $240 - altså smide $180 (ca. 900 kr.) ekstra!
lige nu har du 300 kr. ude at svømme - vil du risikere 1200 kr ?
#18 filmz-Kadann 19 år siden
What the fuck? Det vælger de åbenbart ikke at fortælle folk.. jeg tror lige jeg skal kaste en vred mail i deres retning i morgen.
#19 Popeye 19 år siden
Tror næppe du er den eneste, der undrer sig over deres højst mærkværdige firmapolitik. De holder squ vores penge som gidsler.
#20 filmz-Kadann 19 år siden
hehe.. Man kan jo kun håbe at den negative omtale gør et eller andet ved den politik.