Jeg synes den er ret pretentiøs og amatør/filmskole-agtig. Det er tydeligt at det er Singers første film.
Første halvdel fungerer dog udmærket, og man kan - ligesom indbyggerne - ikke rigtig kan finde ud af hvad hans agenda er. Men derefter bevæger den sig hurtigt ned af bakke.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ehhh... Du kunne jo have kommet med en undskyldning. Du er da mindst ligeså stædig, hvis du ikke kan se hvor dybt idiotiske dine små latterlige kommentarer er. Du skal ikke prøve at tørre den af på mig, når det var dig selv der startede...
#41 chandler75 18 år siden
#42 dolphinfriendly 18 år siden
Jeg synes nu den var ganske fin, da jeg så den for nok 10 år siden...men der kan jo være sket meget siden mht smag og behag.
#43 chandler75 18 år siden
Første halvdel fungerer dog udmærket, og man kan - ligesom indbyggerne - ikke rigtig kan finde ud af hvad hans agenda er. Men derefter bevæger den sig hurtigt ned af bakke.
#44 PredatorX 18 år siden
Ehhh... Du kunne jo have kommet med en undskyldning. Du er da mindst ligeså stædig, hvis du ikke kan se hvor dybt idiotiske dine små latterlige kommentarer er. Du skal ikke prøve at tørre den af på mig, når det var dig selv der startede...