Gravatar

#31 filmz-lbw 18 år siden

#25+28

Nayze har fat i det rigtige her - det er vist ikke personligt. Jeg hader selv sådan nogle indlæg (uanset om de er i ironisk tone) - da de ofte drejer diskussionen af sporet og sjældent er konstruktive.

Jeg tror egentlig, at han er en ganske flink person, men han glemmer nok (bevidst?) nogle smiley'es en gang i mellem. :D

Eller også er det nordjysk humor?

Vi skal score nogle af de der store sumo-dragter (fra polterabends, mm.) til næste filmz.dk event. Så skal der tæskes igennem! Bøsser, tøser og folk med kort lunte - ingen kan føle sig sikre! ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#32 El Capitan 18 år siden

Du har fat i noget af det rigtige. Sumo dragter lyder fedt.
Gravatar

#33 PredatorX 18 år siden

Jeg kan ikke rigtigt indse hvorfor jeg skulle være irriterende, når alt hvad jeg gør, er at BESVARE kommentarer. Det er jo altså ikke mig der sidder og tiltaler alle mulige folk, men omvendt. Så kan du da kalde mig påståelig og urokkelige og alt muligt andet, men det er nu altså bare sådan at jeg ser på det. Og med det syn på sagen, har jeg lidt svært ved at være enig med dig.

Jeg kan egentlig kun sige at jeg er uenig. Uenig at DarkLights første kommentar skulle fremstå som en joke. Manden sidder og skriver at jeg er dum, men det er åbenbart fint med jer andre. Og hvorfor skulle det ikke også være det? Hvad jeg ikke fatter, er hvorfor folk farer totalt i flint bare fordi jeg svarer igen. Men okay, denne latterlige tråd er selvfølgelig kørt totalt af sporet, og jeg er, når det kommer til stykket, også pænt ligeglad... Sumo dragter er dog helt sikkert noget jeg bifalder!

Filmz VS PredatorX: Bring it on!

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#34 filmz-saku 18 år siden

spørgsmålet er om vi kan finde en hvor der er plads nok til darklight
Gravatar

#35 filmz-kaotmus 18 år siden

#33: Hvorfor vil du slås med os alle sammen?

Eller bruger du nu også ironi lige pludseligt?

:-)

Spøg til side: Mon ikke folk farer i flint fordi din reaktion virker en kende over målet og stregen? Jeg kan såmænd godt forstå din irritation, men din reaktion virkede meget fjendtlig, og det scorer ikke meget sympati.

Du kommer nok også lidt til at sidde med sorteper, fordi Darklights indlæg IMHO var ret let at identificere som ironi. Og man slipper sjældent godt fra at tage det alvorligt og blive sur - se bare den aktuelle Tom Cruise vs. South Park sag...

At jeg så personligt bliver irriteret af politimandsindlæg, der pådutter folk hvad de må skrive om og hvor (som Darklights indlæg er bag ironien) er en anden sag.
Gravatar

#36 PredatorX 18 år siden

Nej sgu da, selvfølgelig vil jeg ikke slås med ALLE. Det VAR faktisk ment ironisk, som en hentydning til at jeg skulle være paranoid:-)

Jo da, som udenforstående virker jeg sikkert meget fjendtlig, hvilket jeg også nemt kan være irl. Det kommer såmænd ikke som en overraskelse. Dog lagde jeg, på heller ingen måde, skjul på, at jeg var/er blevet godt og grundigt irriteret DarkLights små latterlige kommentarer. Men fuck nu det. Jeg ved skam godt man ikke skal tage alt så alvorligt, man ender jo med at få slagtilfælde over ingen verdens ting. Men som tidligere sagt: Jeg er jo altså bare ikke perfekt.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#37 El Capitan 18 år siden

Min indblanden kommer sig måske mere af, at jeg generelt er træt af at folk taler så grimt til hinanden i dagens Danmark.

Ord som perker, bøsse, grimme, fede, og så videre, bliver brugt mere og mere, til stor irritation for mig.

PredatorX, jeg er meget ked af det kommer til at gå ud over dig. Det må du undskylde.

Når det så er sagt, vil jeg hermed trække mig fra denne tråd, da jeg næppe kan bringe noget sagligt til trådens rigtige emne. (Som nu ER kørt totalt af sporet)
Gravatar

#38 davenport 18 år siden

Skal du ikke retaliere DL?

Husk:
Al Swearengen: "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."

Og en til Predator:
Al Swearengen: "Sometimes I wish we could just hit 'em over the head, rob 'em, and throw their bodies in the creek."

:D u guys
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 DarkLight 18 år siden

Nej. Primært på baggrund af 2 ting.
1) Der er intet jeg kan tilføre sagen, som ville hjælpe i nogen retning.
2) At snakke med stædige personer som PredatorX er som at mudderbryde med en gris; Man kan umuligt vinde og efter et stykke tid finder man ud af at de rent faktisk kan lide det.
(Disclaimer: Desværre brugt før. her)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 dolphinfriendly 18 år siden

#30 LOL!!

#39 Here we go again...

Har kun en ting at sige til dette: "What's wrong with Brewster?":)

Skriv ny kommentar: