Er der nogle der gider forklare mig, hvorfor jeg lige har spildt tre minutter af mit liv på at se Spider-Man: The New Animated Series? Jeg ved heller ikke hvorfor i al verden jeg købte den, men jeg havde vel håbet på noget der var serværdigt. Denne DVD skal for alt i verden undgåes på det kraftigste, da det ligner en meget skidt computer intro til The Sims eller noget i den retning. Det er altid noget Ultimate Avengers filmen redede mine øjne fra den visse død, med lidt ordentlig animation.
Sikker? Jeg er nu ret sikker på han anstrengte sin hjerne til det yderste, for at lave denne meningsfyldte og beskrivende overskrift. En mere åndsfraværende individ ville jo bare have brugt "What We Saw"-tråden og forplumret hele vores system.
EDIT: :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jaja det er fint. Min humor rækker ikke særlig langt når det er dig vi snakker om. Mine venner må skam gerne svine mig til, men fandeme ikke sådan en lille fed bøsse som dig selv.
#1 PredatorX 18 år siden
#2 El vez 18 år siden
#3 filt 18 år siden
#4 McPeter 18 år siden
#5 DarkLight 18 år siden
En mere åndsfraværende individ ville jo bare have brugt "What We Saw"-tråden og forplumret hele vores system.
EDIT: :)
#6 PredatorX 18 år siden
Jeg tror du skal til at slappe lidt af lille ven. Ellers bliver vi snart til at mødes, så kan vi se hvor smart du er i kæften.
#7 DarkLight 18 år siden
#8 Yoda 18 år siden
lol :-) good one!
#9 PredatorX 18 år siden
Jaja det er fint. Min humor rækker ikke særlig langt når det er dig vi snakker om. Mine venner må skam gerne svine mig til, men fandeme ikke sådan en lille fed bøsse som dig selv.
#10 Skum 18 år siden